Nekad rulemule1 | Medlem ansökning [D.M5AN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemule1

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil

Vad är ditt discord namn? rulemule

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Holger Göransson och är 27 år och född i Sverige. Han har tidigare haft föräldrar med ursprung från Balkan. Men tyvärr har båda föräldrarna gått bort. Holger hade det väldigt bra under sin uppväxt. Han hade bra kontakt med sina föräldrar och dom levde ett helt vanligt liv i Norrköping. Under hans tonår så gled hans relation med mamma o pappa ifrån en del. Han började vara ute om kvällarna med sina kompisar. Det var sällan han kom hem om kvällarna. Istället sov han hos kompisar. Men under hela sin ungdom höll han starkt i sina stora intressen som t.ex. fiska, åka båt och vara med kompisar, allt självklart ärvt från sin far. På dagarna tillägnade Holger sin fritid att vara på sjön. Han hade fått en enkel eka med en 15hästars motor på av sina föräldrar när han fyllde 16. Men under senare tonår så hitta inte Holger någon vilja att fiska och åka båt, Istället vara ute i Norrköping city med sina kompisar och hitta på sattyg och vara med dom äldre. Självklart fick det konsekvenser, Holger började med narkotika och att hänga allt för mycket med gängkriminella och göra olika saker som t.ex. snatteri, elda bilar och då & då skjutningar. Mitt när det var som mest så gick Holgers föräldrar bort i en trafikolycka. Och det fick Holger och tänka till om livet. Var det verkligen såhär han ville ha det? Han bestämde sig snabbt för o sluta med allt och göra en ny start med livet. Så han bokade ett flyg till Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp. och roliga scenario, jag kommer även att försöka hjälpa nya spelare i servern och jag funderar på att börja jobba på meko för att de är typ ingen som jobbar där. Jag har cirka 900 timmar på fivem och har god koll på reglerna och är erfaren inom rp så jag tror att jag kan skapa scenarion som är roliga för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex. i ett scenario så ska man rpa så att de blir roligt för båda parterna och inte bara så att man ska vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? COPBAIT: Då kan du inte typ lägga en burnout framför polisen bara för att du vill ha ett snutjag. NLR: Ifall du dör tillexempel så kan du inte komma ihåg något från innan du dog eller ifall du svimmar så kan du inte minas vem som gjorde det SUNT FÖRNUFT: Du kan till exempel inte dra upp med en porsche på ett berg och bara hoppa runt eftersom det är inte realistiskt FEAR RP: Ifall någon håller en pistol mot ditt huvud så måste du vara rädd för ditt liv precis som i verkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på servern sen 2020 och har cirka 1000 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad
Anledning:
Varit bannad samt blivit av med sina roller!
Vänta 1 vecka tills du kan ansöka igen.
Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka