Nekad rulemule1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemule1

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? D4NN3

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-29 181248.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb på sjukan som slog mig innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick vård på sjukan sen när jag var klar så ser jag en person o 2 barn och då säger jag vad är de här för snorungar. Då slår han mig typ 4 ggr och jag gör inget motstånd. (som man ser på klipp). Han slår mig så jag ramlar ner för trappan och då rpar jag på skadorna och sedan när jag ser honom igen så slår jag honom och springer iväg. Därefter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja asså jag tycker inte att jag rdmade för att han slog ju mig innan men de var ju omöjligt att veta från staffens pov. Däremot var de ju fel av mig o slåss på sjukan oavsett om han slog mig innan. Jag tycker dock de är lite hårt med 5 dagars ban för de här. Jag slog ju bara en som slog mig innan fast på en allmän plats.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 14 senaste 3 men majoriteten har varit ogiltiga och dem som har varit giltiga har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade väl kunnat spela en social rp och inte slagit honom o istället konfronterat honom och snackat med honom istället för o slåss direkt. Sen hade jag väl inte behövt kalla hans barn för snorungar från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att spela efter en social rp och inte slåss direkt istället ska man diskutera och lösa konflikter på ett icke våldsamt sätt. Jag har även lärt mig att inte slåss på allmäna platser såsom piren och sjukan osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

De har gått 4 dagar och jag har lärt mig skit myckt av detta nu. om ni släpper in mig ska jag visa att jag kan sköta mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka