Nekad rulemule1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemule1

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? qt

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-06 174855.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag körde en gäng bil och körde på en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade rpat ett tag med min kriminella polare o sen när han skulle gå o lägga sig så gav han mig en av hans gängbilar då alla mina var sönder. jag hämtade upp mina polare på piren och kör till sjukhuset för en av mina polare var döda. då kör jag iväg medans dem är på sjukan och kör tydligen på en bil men de var dsync o då pallade jag inte rpa på de. (detta var såklart inte okej). sen så kör jag tbx till sjukhuset o kör på en grabb. då kör jag direkt fram till honom o frågade hur de gick osv. då får jag ett meddelande av qt ingame att jag ska vara mer försiktigare hur jag kör. då skrev typ yes ska göra de. sen blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var 100% en giltig ban. de var d eftersom jag förstår varför jag är bannad. de var ju fel av mig att köra en gäng bil o köra så vårdslöst som jag gjorde. Jag förstår absolut varför QT valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har typ 14 senaste 3 o jag vet att de är mycket men majoriteten har varit ogiltiga och dem som har varit giltiga har jag tagit lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag kunnat spola tillbaks i tiden hade jag ju kunnat köra mindre vårdslöst för att undvika att jag råkar köra på någon. Och sen hade jag inte kört i en gäng bil från första början då de är väldigt orealistiskt. samt att käftas mot ett annat gäng är ju suntförnuft,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag har lärt mig att de är jätteviktigt att spela en seriös rp annars blir de bara en tråkig rp. Jag har även lärt mig att rpa bättre för övrigt och att de är viktigt att spela under alla regler som finns speciellt suntförnuft. Jag har även lärt mig att köra försiktigt i stan så inget sånt här händer igen. Jag har även lärt mig att inte köra gängbilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka