Nekad rulemule1 | Ban Överklagan [ADDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rulemule1

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule heter jag nu efter uppdateringen men annars hete jag RuleMule#6992

Vem var det som bannade dig? ADDE

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.JPG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig för att jag slog ner en grabb som körde på min polare och slog honom. sen efter de så körde jag tydligen på honom som jag inte märkte själv först de var inte förens mina polare sa att jag körde på någon. då vände jag och såg att de var han som slog oss innan och då var jag ju sur och sökte igenom hnm. såklart fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren med mina polare och lyssnade på musik. då kom någon grabb och körde på min polare sen hoppar han ut och då slår min polare honom och han slår min polare. då slår jag självklart tillbaks mot den killen men sluter direkt efter första slaget. han fortsätter dock och då fortsätter jag o min polare. tillslut så säger han typ hoppa in i min bil om du vågar och då gjorde jag de och körde iväg. efter de så ringer jag upp samma polare och vi tänker leta upp den grabben. vi kör till piren och ingen är där. vi är påväg bort ifrån piren och då kör jag tydligen på någon men de märkte jag inte föräns mina polare börja skratta o säga att jag körde på någon. då vänder jag o ser samma grabb som slog oss innan. då så sökte jag igenom honom för att hämnas och tar en ficklampa samt telefon. jag kör därifrån och träffar på hans polare vid sjukan och han säger att jag kommer få en fin resa till Bahamas fick inte de på klipp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var 100% en giltig ban. De är en giltig ban eftersom jag förstår varför jag blev bannad. irl så söker man lixom inte igenom någon för att man är sur på dem och dem slog oss innan samt körde på min polare. man slår inte heller någon bara för att dem slog och körde på ens polare. jag skulle spelat efter en social rp istället. jag förstår absolut varför adde valde att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 14 senaste 3 men majoriteten har varit felaktiga och blivit av med nästan alla. dem som inte varit felaktiga har jag lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte slagit honom från första början. jag skulle bara sagt typ ey vad gör du? elr något sånt. inte slagit honom iallafall. jag skulle ju inte heller sökt igenom honom även om han slog oss innan och de där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag har lärt mig att de är jätteviktigt att spela en seriös rp annars blir de bara tråkig rp. Jag har även lärt mig att rpa bättre för övrigt och att de är viktigt att spela under alla regler som finns och speciellt suntförnuft. sen har jag lärt mig att inte ta ut sig så hårt som jag gjorde. jag skulle spelat efter en social rp istället. jag skulle inte heller sökt igenom honom även om han gjorde saker innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Med din tidigare ban historik får du vänta lite innan du kommer tillbaka

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka