Nekad RuleMule | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RuleMule

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? RuleMule#6992

Ange ditt födelsedatum 1 Augusti 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 15-23
Tisdag: 15-23
Onsdag: 15-23
Torsdag: 15-23
Fredag 15-02
Lördag 12-02
Söndag 12-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? Osäker men joinade discorden 2021-02-17

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 21 gånger. Jag hoppas att undantag kan tas då majoriteten av mina banns var när jag var ny till rp och spelade när de hette multistaden. Hade varit extremt tacksam om jag fick en chans.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att städa upp på servern och ge ut dem små bansen som staff inte ska behöva ge ut tex lall eller ooc. servern som tex dva bilar etc. Man ska även kicka eller banna folk som inte beter sig och bryter mot reglerna och göra dem enklare uppgifterna för att underlätta staffsens jobb. En servervakt rpar som vanligt men om dem stöter på någon som inte sköter sig så tar man åtgärder mot dem. Om man tycker bannen bör förlängas så skickar man de till staffsen. Som servervakt ska även vara trevlig och förstående för andra tycker att som server vakt representerar man servern lite extra än medlemar och då tycker jag man ska framstå och visa sig på ett bra och positivt sätt inte ett negativt sätt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive för att jag känner att jag vill hjälpa till att utveckla servern framåt och samt hjälpa till mer på servern. Jag har märkt själv att de förekommer mycket lall och regelbrott och jag vill hjälpa unive att få en så hög rp nivå som möjligt. Jag vill kunna dva för att jag har märkt att de ofta kan stå bilar i vägen som man lätt kan krocka in i. Jag har ca 800 timmar på FiveM och känner att jag är ganska erfaren inom rp och har bra koll på reglerna. Jag vill bara rpa och ha roligt på servern men samtidigt kunna hålla koll ingame så att folk sköter sig och så att inga regelbrott uppstår.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man helt enkelt inte klarar av att ha sina perms. De kan handla om att man revvar sig själv mitt i ett scenario för att vinna ett scenariot eller bannar/kickar någon helt utan anledning bara för att man inte tycker om dem eller har bråk med dem ig. Dvar bilar när dem inte ska bli dvade. Alla dessa räknas som abuse. Man ska inte heller använda sina perms fel (abusa) eller hota med de t.ex om nån gör något mot dig så tycker jag verkligen inte att man ska "hota" personen med t.ex "ska jag kicka dig?" eller "ska jag banna dig?" bara för man har permsen ska man inte använda de som fel och tro man är mäktigare och större än t.ex vanlig Medlem. Men bara för man har permsen för att kicka eller banna ska man inte använda det som ett hot eller för att trycka ner andra för att du tex tycker de är mindra värda än dig för att dem inte är sv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka