Nekad rufsv2 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rufsv2

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? rufsing6061

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Johan växte upp i en liten stad i Småland, omgiven av skogar och sjöar. Hans föräldrar, Eva och Per, var båda lärare, vilket gjorde att hemmet alltid var fyllt med böcker och diskussioner. Johan lärde sig tidigt att uppskatta kunskap och utvecklade en stark nyfikenhet för världen utanför sin lilla stad. Han har en yngre syster, Lisa, som han alltid haft ett nära band med, trots deras olika personligheter.

Redan som ung blev Johan fascinerad av andra världskriget. Han slukade alla böcker han kunde hitta om ämnet och tillbringade timmar med att diskutera historiska händelser med sin far. Under gymnasietiden började han skriva artiklar för skoltidningen om historiska ämnen och aktuella händelser. Efter studenten bestämde han sig för att studera journalistik vid universitetet, där han fördjupade sin passion för att berätta andras historier.

Johan är nyfiken, modig och rättvis. Han tror starkt på journalistikens roll i att belysa sanningar och ge en röst åt dem som annars inte skulle höras. Hans arbete präglas av en strävan efter att rapportera objektivt och med stor integritet.

Hans fascination för andra världskriget har gjort honom till en expert inom området, och han har skrivit flera uppmärksammade artiklar och reportage om krigets påverkan på både Sverige och resten av världen. Johan har rest till många av de platser som spelade en central roll under kriget och intervjuat både överlevare och historiker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till unika och sociala scenarion. Jag älskar att delta ta i välutvecklade scenario som kan jobbas på i flera dagar bara för att storyn ska bli så unikt som möjligt. Jag kommer hjälpa ge servern ett mer postivt utseende. jag kommer att bygga starka relationer med andra spelare vilket kommer få dem att vilja delta mer på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man låter den andra sidan vinna ett scenario såsom T.ex en polisjakt, du är en kriminell och blir jagad av två polisbilar, och du väljer att kroka ditt fordon för att polisen inte ska springa runt och jaga hela tiden utan får det lite roligt. Det är viktigt att alla som deltar i scenariot har en så bra upplevelse och det kan man verkställa det genom att låta motsatsa sidan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja och jag kommer att ge två olika exempel. Suntförnuft vilket jag anser är den viktigaste reglen då allt annat bygger på den, suntförnuft är när du använder dig av såklart "suntförnuft", du skall basera din handlingar på vad du hade gjort irl såsom att inte var otrevlig mot polisen, eller meningsfullt riskera ditt liv i situationer där det inte behövs eller kan undvikas. Den andra reglen jag tänker ta upp är Metagaming, det är när man änvänder information som din karaktär inte har tillgång till såsom en kompis berättar för dig att polisen tänker storma ditt gänghus och du använder den information IG genom att t.ex berätta för dina medbrottslingar om detta.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem sedan 2021. Genom åren har jag tagit kortare och längre pauser men alltid återvänt särskilt till Unive. Min första rp server var Multistaden roleplay vilket inte alla vet men är Unives tidigare namn.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är just nu admin på en fivem lall server som jag deltar tar i x antal gånger i veckan. Jag kommer dock priotera mitt personliv, Unive och till sist Nordix Lall. Så jag kommer att spendera mycket mer tid på Unive än Nordix lall.

Nekad.
Anledning:
Använder sig utav ChatGpt.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka