Nekad Rufsing | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Meko Chef

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Rufsing#6061

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 626,7 timmar om man ska vara exakt

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli meko chef på grund av att jag brukar inte ofta se meko alls och enligt vad jag har sett så är mekonomen chefen inte så aktiv och jag tycker att mekonomen bör ha bättre ansikte ut och visa vi är meko vi är aktiv och fixar era bilar och jag vill att mekonomen arbetare ska tänka oj han är min chef och är aktiv och håller upp mekos rykte genom att göra ett bra jobb jag vill utveckla meko och få dem att se bra ut igen just nu tycker jag inte att det ser så himla bra ut för mekonemen om jag ska vara ärlig

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag kan helt okej om bilar och är intresserad av dem irl och brukar att rpa som att jag mekar med bilar ingame och håller på att pilla med dem och försöker att hjälpa folk om dem ber om hjälp och kolla vad som är fel så typ jag har även jobbat på mekonomen innan

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Erik Andersesn han växte upp med sin mamma för hans pappa hade dött i en skottlossning för han jobbade som polis men Erik var bara 6 år då så han förstod inte direkt men åren gick Erik började gilla poliser och göra sin pappa stolt Erik börja läsa om poliser på internet och lärde sig mer och mer Erik blev mobbad när han var liten men det hindrade inte han från att plugga för att bli polis när Erik var 24 blev han polis han jobbade mycket och steg inom kåren han blev polis mästare när han var 35 år han ville göra något annat som inte vara polis och då slutade han och började på mekonomen han jobbade dag in dag ut han gillade jobbet och allt. Åren gick och Erik blev 42 och slutade och det är där vi är nu.
Erik gillar att vara med vänner,hjälpa folk,meka med bilar och köra dem han är 42år

Hur ofta kommer du vara inne? nu på sommaren är det varje dag i typ 6-9 timmar medans om det inte hade varit sommar lov eller något lov så är det typ 3-7 timmar per dag och då är det dem här tiderna mån 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00 tis 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00 ons 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 17:30 19:30 till 20.00 tors 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00 fre 05:30 till 08:00 efter middagen 13:00 till 23:30 lör 05.45 till 00:00 sön 06:00 till 21:00 med vissa pauser då

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka