Nekad Rufsing | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck

Vad heter du IRL? Anton

Vad heter du på discord? Rufsing#6061

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 533

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för falck behöver en chef och det behövs fler som kan jobba som meko eller falck och om jag blev falck chef skulle jag kunna hjälpa folk och få fler som jobbar där och jag gillar falck och dem är trevliga och jag vill hålla det uppe och se till att det inte blir en dålig chef och förstör det och har velat jobba på falck ett tag eller meko och tänkte jag kan väl bli chef

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag kan helt okej om bilar och är intresserad av dem irl och brukar att rpa som att jag mekar med bilar ingame och håller på att pilla med dem och försöker att hjälpa folk om dem ber om hjälp och kolla vad som är fel så typ

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Magnus Johansson han var upp växt men sin bror sin mamma och pappa han bodde i en rätt fattiga del i staden han bodde i han fick börja jobba när han var 12 år gammal med sin bror som är samma ålder som han och hans pappa var kriminell och var en medlem i ett gäng en dag då han var på ett möte med ett annat gäng som började dem bråka och då flög skotten han sprang hemåt då han blev skjutet i benet men han kom hem och bad dem att gömma sig i deras källare när barnen gick ner och deras föräldrar skulle gömma vägen ner till källaren så kom en man och sköt dem till döds mannen letade efter barnen men då kom den springande och sa att deras boss blev skjuten då sprang dem iväg just då var Magnus 15 år gammal han och hans bror gömde sig och väntade en dag dem gick upp och började att jobba igen och begravde deras föräldrar dem började även göra kriminella saker för dem fick slut på pengar och behövde mat och om dem inte betalde till ägaren av deras hus så skulle dem bli ut skickade och inte få bo där dem fick pengar för allt dem ville efter år och år när dem blev 23 år gammal så började Magnus att vilja leva ett bättre liv och inte så här men det ville inte hans bror och dem började att bråka till slut gjorde Magnus det han ville att leva ett bra liv sen han fick jobb hos merkonomen började att meka bilar han blev bra på det men efter ett tag blev han ledsen för han hade tappat kontakten med sin bror och han började att leta efter sin bror över allt och slutade jobba för att leta efter sin bror han fick sparken och fick slut med pengar till slut och han blev ut sparkad från sitt hem och förlorade allt. En dag då han sov så hör han skott han gör som alla skulle ha gjort fast tvärtom han sprang mot dem för att leta efter hans bror just då när han kom ditt sto han under ett hus då hörde han ett skott och såg en kille ramla ner från taket han sprang ditt och såg att det var hans bror och hans bror hade låg puls och dog några sekunder efter. Magnus tog sig där ifrån och började att göra kriminella saker ta droger och dricka för att komma bort med tanken just nu är Magnus 28 år och har inte så mycket pengar men klarar sig. Just nu söker han jobb och han gillar bilar och vill ha ett jobb på något jobb med bilar. Magnus gillar bilar köra bilar och meka med dem

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag i några timmar kanske 4-6 timmar per dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja så klart jag skulle

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka