Rufsing | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Rufsing#6061

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
tis 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
ons 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 17:30 19:30 till 20.00
tors 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
fre 05:30 till 08:00 efter middagen 13:00 till 23:30
lör 05.45 till 00:00
sön 06:00 till 21:00

Berätta om dig själv Jag heter Anton och är 13 år jag går på en kamp sport som heter kempo har skilda föreldrar och älskar att rpa jag spelar väldigt mycket varje dag och jag gillar att hjälpa folk jag gillar också att vara med vänner jag lär mig lätt

Vad skulle du göra om du blir staff? om jag blev godkänd så skulle jag ta support ärende och noclipa runt och se till att folk följer reglerna och jag hade rpat mindre och ta hand om support ärende först och främst och när jag inte gör det så skulle jag noclipa runt

Hur länge har du spelat på Unive? typ sen december

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag vill bli support för att hjälp unive med att bli bättre och jag är trött på att folk byter mot reglerna och få dem att sluta för det blir sån dålig rp och jag gillar att hjälpa folk och jag skulle kunna hjälp många som suppot.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag är en aktiv spelar jag skulle göra många support ärenden och noclipa runt i världen och kolla om någon bryter reglerna och om dem gör det så skulle jag att kicka eller ban dem men dets bros på hur grovt regel brott dem har gjort jag skulle rpa mindre och svara på /report och /help för när jag gör reports så svara dem inte alltid om jag inte är i ett support ärende då. Jag skulle vara inne på forumet och kolla på ban överklagan och annat men jag skulle också fråga högre uppsatt eller en mer erfan om jag sak ta ett lite större beslut som att banna kicka eller svar på en ban överklaga osv.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit staff på en annan server länge sen så ja

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /skin då får man en meny där man kan byta kläder och utsände
/bring man tar dem till sig
/revive man reivevar någon
/setjob man kan ge folk job
/togglename man visar folks namn
/toggleid så man kan se deras id
/sqlban man bannar dem
/sqlunban så unbannar man dem
/kick så kickar man dem
/tpm teleportar till waypoint
/giveitem man ger ett item

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej jag spelar inte på en annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har skilda föreldrar och kan inte spela varanan vecka eller kan och kan jag brukar gå till min mamma så jag kan spela ändå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka