Nekad Rufsing | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufsing

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Ange ditt födelsedatum 25 Juni 2007

Vad heter du på discord? Rufsing#6061

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
tis 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
ons 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 17:30 19:30 till 20.00
tors 05:30 till 08:00 efter middagen 15:00 till 21:00
fre 05:30 till 08:00 efter middagen 13:00 till 23:30
lör 05.45 till 00:00
sön 06:00 till 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? några månader tror det är innan december

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle hålla koll på alla men samtidigt rpa normalt men ha lite extra koll ifall jag ser någon bryter reglerna och ifall jag ser att någon bryter mot en regel så svbannar jag dem eller kickar jag dem men om det är mer alvarligt så kontaktar jag högra uppsatta som kan banna dem i längre tids perioder

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för jag brukar se folk som lallar,rdm,vdm eller ooc och det är inte bra rp alls så jag skulle vilja bidra med att få bort dem som inte följer reglerna och häjlpa unive att bli den bästa rp servern som finns och jag vill också höja folks rp nivå för det är folk som inte alls har någon bra rp nivå jag vill också bli server vakt för detta är min favorit server och det är tråkigt att se folk inte följa reglerna det slutar aldrig med bra rp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag är en aktiv spelar som kan reglerna och jag skulle hjälpa till att hindra folk att bryta mot reglerna jag skulle även hjälpa till att höja rp nivån på servern och få folk att börja följa reglerna jag kommer också att hålla mycket koll på alla och se till att dem följer reglerna och jag brukar vara vid ställe där det är många folk

Varför ska just du bli servervakt? för jag är en aktiv spelare och jag kan reglerna och jobbar som polis och jag brukar hitta många som lallar eller bryter mot reglerna när jag har jobbat som polis har jag sett många som bryter reglerna och jag skulle få bort dem från servern eller få dem att följa reglerna helst båda två

Varför vill du bli servervakt? för jag vill bort med dem som bryter reglerna och hjälpa unive att bli en så bra server som det finns och hjälpa folk och höja rp nivån på severn och jag vill att det ska bli mindre folk som bryter reglerna och fler som följer reglerna och känna att jag bidrar till något bra som hjälper servern

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan vissa kommandon /kick (id) (anledning) /dv, /svban [id] [anledning], /revive [id] ,/noclip /ban [anledning] /toggleid /togglename

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag jag har blivt bannade några gånger här är det jag har blivit bannad för rdm,vdm och lall och för glitch men lall och glitch var felaktig bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka