Nekad Rufius | Whitelist ansökning [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufius

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198272180954/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rufus Everljung

Vad är ditt discord namn? Rufius#8334

Vad är ditt födelsedatum? 7 April 2007

Berätta om din karaktär. 24 år gammal, flyttade nyss till staden med mina vänner. Ganska trevlig mestadels av tiden men kan bli väldigt arg om man försöker bråka eller skadar mina bilar. Ibland väldigt ängslig och blyg. Extremt bilintresserad och älskar att fixa till bilar. Gillar även att festa men om jag blir för full/det blir för många där kan jag tycka att det är jobbigt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska försöka bidra med bra RP och även försöka bättre på min egen RP. Samt intresserad av några av jobben som erbjuds.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har inte haft så kul som jag har här på väldigt länge. Alla mina vänner kör även vilket bara gör det roligare.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner rekommenderade det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Som jag sa tidigare så försöker jag att bättre på mitt eget RP, jag vill även försöka ha ett bra fungerande och seriös RP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar lite på Tokyo Drift till och från, men har bara kört på Multistaden de senaste dagarna.

Nekad utveckla dina svar

WL-Ansvarig
Servervakt
Discord: Eken#2851

Öppen pm, svarar alltid snabbt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka