Accepterad Rufius | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rufius

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198272180954/

Ditt Hex-ID: 1100001129772da

Vad är din discord tagg? Rufius#8334

Vem var det som bannade dig? VεИi Vidi Vici

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille och slog ett barn med ett basebollträd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade precis varit och sålt vårat guld och hade kört till banken vid The Palace för att sätta in pengarna på banken. När vi kom ut så var det en man och ett barn på en moped som var uppkäftiga mot oss. Mannen sa en del grejer mot min vän och då kom jag ut och sa att vi inte behövde bråka, och då sa han "vafan försöker du slåss eller" till vilket jag svarade "nej mannen vi behöver inte slåss" han fortsatte därefter att säga att han skulle slå mig. Jag tog fram mitt basebollträd och sa att vi inte behövde bråka, då sa han "slå mig då, slå mig då" vilket jag gjorde, sen hoppade barnet av mopeden och började slå ner mig. Barnet slog minst 2-3 gånger och stod sedan och stampade på 6-7 gånger. Jag lyckades resa mig upp och slog barnet en gång med basebollträdet och sedan sprang jag till min bil för att köra därifrån, vilket är när jag blev bannad för RDM.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag gjorde fel. Men i support samtalet så visades ett klipp där endast en kort del av historien visades. Jag har ett vittne som ni även skulle kunna prata med om det på något sätt skulle hjälpa, skriv bara så skickar jag hans discord tag. Jag säger inte på något sätt att jag har gjort rätt här.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har endast kört på servern i cirka en vecka och det här är min första avstängning/ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde varit lugnare och inte tagit fram mitt basebollträd, får då hade jag förmodligen kunnat undvika hela situationen eller iallafall inte gjort något så här illa. Jag borde även bara åkt därifrån för att undvika allt innan jag började prata med mannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte vara så jävla kaxig och vara försiktigare med vapen. Jag har även lärt mig att ha lite överseende med barn på servern eftersom att de trotsallt, tja, är barn.

Jag ser ingen box för det här så jag säger det här istället, jag förväntar mig inte bli unbannad direkt, men jag skulle vilja ha ett kortare straff. Det finns ju även det med videon som var lite väl out of context som gjorde mig lite irriterad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka