Inaktuell ruffe5191 | Whitelist ansökning[ALB The Pinne] [Amos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruffe5191

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198074566089/

Vad är ditt namn i verkligheten? rufus niessner

Vad är ditt discord namn? ruffe5191#8592

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Ralph är en ganska glad men lättkränt person som ofta lägger näsan i blöt, men när hans mamma var liten blev hon våldtagen och Ralph blev lämnad vid 1 års ålder på en parkering polisen hittade honom gråtandes i en liten bilstol. han flyttade sedan från familj till familj han gick in på drogernas väg nar han var 14 och blev tagen av polisen när han var 15 han satt i ungdomsfängelse tills att han var 17 och det första han gjorde var att skaffa ett jobb det var dock svårt att skaffa jobb frö att han inte hade utbildning och att han hade varit inne men han kämpade hårt och när han hade fyllt 18 så åkte han till unive staden och påbörjar ett nytt liv

Ralph gillar inte att prata om sin barndom man det har lärt honom att man måste kämpa hårt för att uppnå det man vill och att värden är orättvis, Ralph gillar att jaga på fritiden och har ett stort intresse för jakt

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är rätt så aktiv och kan spela på servern rätt så ofta. Jag vill gärna utöka min rollspelsnivå och jobba som nya saker. Jag kommer också lägga ner mer tid på servern då om jag blir whitelistad så kommer jag antagligen få ett jobb och då kan jag spendera tid på att arbeta på det jobbet några timmar under dagen. Jag har läst reglerna och har en kompis som är whitelistad så då hade jag förmodligen jobbat med honom på samma jobb så att vi kan båda se till att ingen av oss gör fail rp och försöker rollspela på det bästa sättet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att unive är en 5M server som lägger väldigt mycket fokus på en hög rp nivå, är väldigt strikta med regler t.ex. att dom inte får brytas. Jag tycker många spelar där är också väldigt seriösa i sitt rpande och inte lallar runt så mkt. När jag kom in på servern första gången så märkte jag också hur snälla och omtänksamma alla var där, stadda var skit trevliga också! Och jag gillar verkligen när folk är positiva och glada! Polisen har också varit väldigt Seriösa när jag blivit stoppad. Så jag har helt enkelt valt att bli whilistad på unive för att det är en glad och positiv server.

Hur hittade du Unive? jag var på jakt efter en bra rp server och hittade ingen bra så jag frågade mina kompisar och de tipsade denna,

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill göra denna server lite roligare genom att utföra roliga scenarion. dvs inte bry sig om jag dör eller blir av med pengar osv. Vill sprida lite glädje genom att få folk att skratta. finns många i servern som bara tänker på deras bästa vilket jag inte gör. och jag vill gärna skaffa ett jobb frö att samla ihop lite mer pengar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har spelat på en annan men den var inte lika bra

Stänger av inaktivitet då tråden inte rörts sedan Onsdags

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka