Nekad ruffe5191 | Medlem ansökning [UniveDevil]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruffe5191

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rufus niessner

Vad är ditt discord namn? ruffe5191#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ralph Folfält och han kommer från en ganska trasig barndom han är genuint glad men har också svårt för folk som beter sig illa mot andra och han gillar att lägga näsan i blöt, han kommer från ghetto när han var liten var han med om mycket saker så som att hans mamma var en maffia boss hans pappa stack när Ralph var liten. Ralph har suttit inne men försöker att få ett renare liv. Ralph är väldigt intresserad av bilar och att ha kul i livet men försöker hålla sig inom gränserna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ja kan bidra med att hjälpa få bort folk som inte sköter sig genom reporta folk osv. Ja kan bidra med att göra scenarios roligare genom att göra dom längre t.ex. kidnappa fiender och sånt, de något jag är bra på. Ja kommer bidra med att rp seriöst genom att prata som i verkligenheten och bete mig som i verkligheten genom att t.ex. om ja blir skjuten så ligger ja kvar och inte försätter springa osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att agera eller fatta beslut som främjar den andra partens framgångar och intressen istället för ens egna. Det kan vara ett strategiskt val för att bygga förtroende, upprätthålla goda relationer eller uppnå en win-win-situation. Det kan också visa generositet och samarbetsvilja. Det är dock viktigt att bedöma situationen och avgöra om det är det bästa tillvägagångssättet för att nå sina egna mål och intressen.

Hur hittade du Unive? min kompis sa att det va en bra server. och så började jag spela i ssedan 2021.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka