Accepterad ruffe5191 | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ruffe5191

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198074566089/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rufus niessner

Vad är ditt discord namn? ruffe5191#1337

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ralph folfält och han kommer från en ganska trasig barndom han är genuint glad men har också svårt för folk som beter sig illa mot andra och han gillar att lägga näsan i blöt, han kommer från gehtto när han var liten var han med om mycket saker så som att hans mamma var en maffia boss hans pappa stack när ralph var liten. ralph har suttit inne men försöker att få ett renare liv. ralph är väldigt intreserad av bilar och att ha kul i livet men försöker hålla sig inom gränserna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att utveckla min rp. Jag har spelat på Unive och det är en jätte bra rp server. Jag känner mig trygg med den position jag är i. Men jag skulle gärna vilja utveckla det genom att hitta ett nytt jobb som passar mig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det verkar som en seriös server, bra staffs på severn och det är roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? min kompis sa att det va en bra server. och så började jag spela i april

Vad har du för mål med ditt rollspel? utvecklas inom RP. och att hitta nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska kunna vara den personen folk kan lita på i servern och även den som folk kan komma till om de behöver hjälp. Jag vill även ha ett bra betalande jobb så jag kan köpa de bilarna jag drömmer om att en gång ha.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka