Accepterad Rudolf Gustavsson | Medlem ansökning [Punkt.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rudolf Gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198357314182/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer Ivarsson

Vad är ditt discord namn? Gemix!#0863

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Östberg han är en väldigt glad person och har stora drömmar. Hans dröm är att börja jobba på räddningtjänsten. Han gick på Universitet för att lära sig mer om det och när Melker sätter sig in på något klarar han det alltid.
Melker han hade nästan alla A i skolan var en riktigt bra elev han hade föräldrar som var positiva för hans framtid och har alltid varit vid hans sida. Han har flyttat till Unive city med sin kompis Pelle Knutsson och han har redan kommit in på Räddningstjänsten har har kommit längre än Melker men Melker är rätt så säker på att han klarar det eftersom sina erfarenheter. Han har inte jobbat någon gång han är endast 23 år. Melker och Pelle har kännt varan som dom var 3 år dom möte varann på en park och hade riktigt roligt idag så har vi varit vänner i 23 år och fortfarande lika bra vänner som dom var när dom var 3. Han har alltid haft det bra men nu börjar det bli problem med pengar men han söker jobb. Han bor i en liten 2 förtillfället med pelle och en sunkigt litet kök. Dom sparar upp till en villa uppe i Vinewood som ligger på vägnummer 8127 där Pelles föräldrar bodde. Pelles föräldrar dog för ungeför 10 år sedan så Pelle fick bo med mig och min familj. Pelle är som en bror för mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem bå Unive för att jag har spelat tidigare på Unive har varit krim och satsar på att bli räddningstjänst för att bygga upp det. Sen har jag bra och seriös rp och kan alla grundregler och vet vad dom innebär har spelat Unive till och från sen 2022 Januari då jag tyckte att det var något unikt med just unive. Jag ska också bli medlem för att jag kan skapa bra scenarion och har mycket erfarenheter inom rp. Jag brinner även för Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med seriös rp. Jag kommer rpa som en mogen person inget lall samt roliga scenarion sen ska det själv klart var seriöst och utgångspunkten ska vara suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Detta innebär att man ska rpa på ett visst sätt så att det ska vara roligt för motpartens. Man ska också dra ut på scenarion också. Men sen ska man inte skapa sceanarion för att vinna utan att ha kul.

Hur hittade du Unive? Har spelat det länge men min kusin insperearade mig och sedan dess så tycker jag det är riktigt kul

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka