Accepterad Rudolf Gustavsson | Ban överklagan (Albinyouknow9

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rudolf Gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198357314182/

Ditt Hex-ID: 110000117aa7a86

Vad är din discord tagg? Gemix#0863

Vem var det som bannade dig? Albinyouknow

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: kör som en idiot framför polisstationen Går ut om: 1 dagar 23 timmar 58 minuter Placerad av: Albinyouknow

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel men var livrädd för dom som jaga mig så visste inte vad jag skulle göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde för fort det var inte realistiskt men jag blev jagad av några grabbar och visste inte vad jag skulle göra och det var inte så smart av mig att åka förbi polis stationen just

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig men viste inte vad jag skulle göra och det var ett scenario där jag blev jagad

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Små bans som jag vet att jag gjorde fel men lär mig efter dom och en perma för kurroption men har lärt mig mycket väl men detta jag gjorde kommer jag lära mig ifrån

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte åkt förbi polisstationen och åkt in på närmsta motorväg istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut tänkt mig för men sen så jag att jag tappa dom och då åkte jag ner till piren

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår och är medveten om dessa saker.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka