Nekad Rudolf Gustavsson | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rudolf Gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilmer ivarsson

Vad heter du på discord? Gemix!#0863

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2022

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lov
Måndag - 12:00 - 04:00
Tisdag - 12:00 - 04:00
Onsdag - 12:00 - 04:00
Torsdag - 12:00 - 04:00
Fredag - 12:00 - 04:00
Lördag- 12:00 - 04:00
Söndag 12:00 - 04:00

Helger
Fredag - 14:20 - 03:00
Lördag - 10:00 - 03:00
Söndag - 10:00 - 22:00

Skoldagar
14:20 - 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Lite mer än 2 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild men 22 bans men en del felaktiga och det var dom flesta i början och sedan jag blev medlem för 2 månader sedan så har jag 5 bans var av 3 av dom är servervakt bans men har förbättrat min rp sen des

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Enligt mig är en SV en som inte använder sig av SV Abuse tillexemple som att använda /toggleid som ett wallhack eller revva sig själv för att tillexemple att man inte orkar vänta på en sjukvårdare eller

På senaste när jag har gjort kriminell scenarion så har det varit väldigt många som lallar använder sig av fear rp tycket det är väldigt tråktigt förstör liksom roliga scenarion och försöker förstöra för andra och servern. En grej som är viktig som sv är att samt inte abusa sina perms men ändå inte ha rollen för att vissa att man är bättre än alla andra man e som vanligt rpar vanligt men ska ha ett öga på rpn. Nu när jag är med i gäng och liknande så kan det vara riktigt bra att vara SV på grund av att det finns så många som lallar i alla möjliga scenarion som förstör rpn väldigt mycket enligt mig och sen också underlättar för staff när man kanske inte behöver skriva en report för en lallar då man kan banna eller kicka lallaren och ge han en varning eller om det är något grovt så kontakta en staff och förlänga bannen men det beror på hur grovt regelbrottet e

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag tror att jag kommer vara en lämplig servervakt för att jag är väldigt aktiv och sen mycket också inom rpn och jag abusar inte sv rollen och kan dom flesta commandsen men kan säkert lära mig en massa mer som servervakt och jag är väldigt driven att lära mig nya saker

Några commands som en servakt kan göra

/kick - Sparkar personen vid ett litet regelbrott
/dv - Tar bort bilen
/sc - Servervakt chat
/revive - gör så personen lever igen kanske under rdm eller om någon bugg har hänt
/svban - Bannar personen i 1 timme men kan kontakta staff vid ett större regelbrott

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En Servervakt ska absolut inte abusa commands som att använda /toggleid för att ha det som ett wallhack men också använda sina perms i lägen där det sker regelbrott eller buggar. Man ska vara aktiv och hålla ett öga alltid på rpn för att kunna få bort så många lallare som möjligt och då blir det mycket roligare att rp när finns färe lallare som vill bara förstöra för serven och alla spelare på servern.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt En korrupt servervakt är när man abusar sina perms som att revive sig själv för man inte orkar kanske äta ig eller åka till sjuk huset för man har lite hp eller om man kanske krasha med bilen och man flyger ut och blir medvetslös så ska man inte revva sig själv eller använda /toggle id som ett wallhack. Sen ska man inte använda /kick för att bara bli av med personen man kan använda det mer för att lära personen att så ska man inte göra men vid ett större regelbrott kan man använda sig av /svban att bedöma om bannen ska förlängas. Inte använda rollen för att ha mer makt rpa som vanligt bara att man ha lite mer koll på rpn. Sen inte använda /kick /svban man måste alltid ha en andledning och ett clip.

+rep Riktigt trevligt grabb, SV ansökan är välutvecklad! Så tycker att han borde få en chans som SV

++++++++rep Riktigt trevligt grabb, SV ansökan är välutvecklad! Så tycker att han borde få en chans som SV

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka