Nekad Ruden25000 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruden25000

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132135241/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ara Grigoryan

Vad är ditt discord namn? Ruden#9761

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ruden Andersson. han är 23 år han är före detta ex kriminell han gjorde i sitt hemland va inte bra men han ville starta om sitt liv så han kom till Sverige och hans känslor är att om man är snäll mot Ruden då är han snäll tillbaka det han gjorde i hemlandet va mycket stölder sköt en polis fick sitta i 25 år för mordet på polisen.
Sen när han kom ut så så fick han ett samtal av sin mamma att hans pappa hade blivit mördad i Bagdad så han åkte med sina vänner till Bagdad och köpte ett hus och fick bor där och leta efter denna mördaren sen när dom skulle ta sin flyg hem då så Ruden Andersson han på flygplanet så det han gjorde va att fråga om ett glass vatten och sen satt han ner ett piller och sa ge den till personen vid fönstret som sitter där och sen gjorde flyg värdinnan det så drack mördaren upp det och dog i lång sam het.
sen fick dom mellanlanda i mellanöstern och då när Ruden skulle gå ut så va poliserna där och insatsyrkan där för ta Ruden så han överlämnade sig själv och sa det va jag så han fick sitta 25 år till snip snap slut nu va sagan slut.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här för att utvecklas som spelare inom RP. Denna server har potential och jag ser fram emot att kunna utveckla mitt spelande. Det jag vill göra är att hjälpa serverns poliskår med ett nytänkande spelsätt för ett bättre sammanspel med de som spelar kriminella. Mitt fokus kommer att ligga vid utveckling av mitt RP såsom att bjuda in andra att tänka kreativt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive har en stor spelarbas med mycket folk. Här finns det möjlighet att träffa många olika människor med helt unika karaktärer. Detta gör att varje dag ger nya scenarion med mycket skratt och ståhej. Denna server är något som ingen annan server har, mycket folk dygnet runt, olika åldrar och mycket nytänkande scripts.

Hur hittade du Unive? Jag har stött på Unive via Streams, TikTok och vid samtal via Discord. Detta har gjort att jag fått upp ögonen för servern. I och med att man alltid ser att ni har kul och att det är mycket folk i rörelse.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har flera mål med mitt rolspelande. Absolut viktigaste är att jag och de jag spelar med har roligt. Detta är nyckeln till att spela RP. I och med att jag vill RPA kriminell så kommer mitt fokus att ligga där. Skapa så bra scenarion som möjligt, både inom poliskåren och utanför. Driva poliskåren framåt för att få en så bra RP nivå som möjligt. Jag har spelat kriminell vilket har gett mig erfarenhet hur man vill att.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har flera mål med mitt rolspelande. Absolut viktigaste är att jag och de jag spelar med har roligt. Detta är nyckeln till att spela RP. I och med att jag vill RPA kriminell så kommer mitt fokus att ligga där. Skapa så bra scenarion som möjligt, både inom poliskåren och utanför. Driva poliskåren framåt för att få en så bra RP nivå som möjligt. Jag har spelat kriminell vilket har gett mig erfarenhet hur man vill att scenarion ska varar uppbyggda.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag är inte medlem i någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka