Nekad Ruden | Ban överklagan[zekjie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruden

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132135241/

Ditt Hex-ID: steam:110000145d94f49

Vad är din discord tagg? Ruden#9761

Vem var det som bannade dig? Gamme

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem tyckte jag var störande för andra spelare eller snubben som jagade mig. Jag tror han såg att det kanske var bättre att banna mig så att det skulle lugna ner sig, jag brött emot reglerna och nu tar jag straffet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev jagad av en flintis och jag försökte förklara för honom hur han inte skulle kunna komma ihåg mig pga av att en snubbe dödade honom dagen innan när han jagade mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, jag bröt emot OOC regeln. Jag var så upphätsad så att jag bara slutade tänka eftersom att flintisen hade jagat mig typ i 20 minuter och han bara skrek i mitt öra. Jag ber om ursäkt det var barnsligt av mig, nästa gång kommer jag betee mig bättre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dem flesta gångerna har jag blivit bannad för suntförnuft, det var ett tag sen jag blev bannad för suntförnuft eftersom att jag har läst igenom reglerna väldigt väldigt väldigt många gånger. Jag är väldigt kunnig när det gäller reglerna pga att jag har blivit bannad 7 gånger och det är ganska ganska frustrerande, men jag är positiv att jag kan reglerna. På tall om det var det inte så länge sen jag fick medlemskap och den intervjun tog lång träning.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag betedde mig väldigt barnsligt. Jag hade kunnat gjort allting lugnt och sansat men jag fick nog på flintisen som jagade mig så jag exploderade bara. Jag inser att det var väldigt dåligt av mig och jag ber om ursäkt. Det här kommer inte att hände igen det kan jag garantera, snälla ta min förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vara mera försiktig gällande OOC och med hur jag använder mina ord. Jag kommer aldrig att göra samma misstag eftersom att jag har blivit bannad så många gånger. Jag älskar den här servern med hela mitt hjärta för man kan spela den 3 på dagen och 3 på natten det är alltid folk inne, min största önskan är att kunna spela på servern med mina kompisar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att jag inte ska be om att någon ska svara på min överklagan. Tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka