Nekad Ruden | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruden

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132135241/

Ditt Hex-ID: steam:110000145d94f49

Vad är din discord tagg? Ruden#9761

Vem var det som bannade dig? Gamme

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC Alkolist

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa några elaka saker om att jag skulle knäppa en snubbe när han kommer ut ur marja Lisa för att han var trög på att köpa en bil , sen så började jag slå på fönster glaset till Marja Lisa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer till marja lisa för att köpa en BMW M4, jag ställer mig i kön snällt och står och ventar i 10-20 minuter, sen så drar en snubbe in och använder 20 minuter på sig att välja bil och alla i kön blir sura och säjer att dom ska slå ner han när han kommer ut, så när det väl är min tur att få komma in och köpa min bil, så säjer dom att dom ska stänga, så jag blir sur och börjar slå på glaset och säjer att jag ska slå ner alla som jobbar där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte att jag förtjänar en bann för att det är sunt förnuft eftersom att jag hadde gort presis samma sak i värkligheten, använder någon 20 minuter på att välja en bil så kommer man ju bli sur och sen när du ska presis få köpa en bil så stänger dom. Det var felaktigt av er att banna mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blibit bannad, men jag har däremot blivit kickad för att jag stog i kö och jag var sur för att folk snek förbi och trängdes i kön. Så efter jag blev kickad från servern så vÄntade jag i sirka 5 minuter och gick in igjen, när jag kom tillbaka så stälde jag mig tyst och bad folk som trängde sig snällt om dom bara kunde gå tilbaka eller ställa sig bakom mig för att jag var före dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara sagt att det var taskigt av dom att stänga när jag stog där i typ 40 minuter i väntan av en bil men sen inte få någon, snubben som tog 20 minuter på sig att köpa bil skulle jag bara ha ignorerat och sett på telefån istället. sen bara gått där ifrån och kommit tilbaka när dom öppnar igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. jag ska bara ta det lungt och inte låta sånna här små saker komma åt mig så hårt, nu när jag tänker tillbaka är det inte så farligt för jag har 3 bilar att ragga runt i.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att jag inte ska be om att någon ska svara på min överklagan. Tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka