Nekad Ruden | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ruden

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199132135241/

Ditt Hex-ID: steam:110000145d94f49

Vad är din discord tagg? Ruden#9761

Vem var det som bannade dig? Widen

Hur lång tid var din ban? 3 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Widen såg bara när jag dödade den där snubben utanförbutiken.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag utförde bedrägeri och han var involverad, sedan tänkte jag åka tillbaka till honom med min bil men då gick den sönder. Sedan dödade jag honom så att han inte skulle kunna komma ihåg mig (NLR) och 20 sekunder senare bannade Widen mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban, jag utförde rollspelet om ett bedrägeri scenario och sen så dödade jag honom för att han inte skulle komma ihåg mig, sådant händer i verkligheten när det gäller stora pengar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans är för suntförnuft eftersom att när jag var ny snodde jag bilar för att ta mig från a till b.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kidnappat honom och utfört ett annat scenario men eftersom att min bil var trasig så såg inte jag den möjligtheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Var mer försiktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår att jag inte ska be om att någon ska svara på min överklagan. Tack.

Hej Ruden!

Din ban överklagan har idag nekats då det ej är tillåtet att begå mord på Unive om man inte är Kriminell. Hade du vid tillfället varit Kriminell så hade jag accepterat denna överklagan men i dagsläget kommer det ej ske.

Du får gärna skicka in en ny ban överklagan efter 24 timmar om du anser att din ban fortfarande är felaktig.

Med Vänliga Hälsningar,

IndianTechSupport - Trainee
Unive Staff Team

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka