Nekad Rude boy | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rude boy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Esey

Vad är ditt discord namn? 2gunkid

Vad är ditt födelsedatum? 18 Februari 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bilal özel, 2004-01-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, analytisk, nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i en ganska lugn, småstadsliknande miljö där struktur och ansvar alltid varit viktiga, Karaktären vill bygga en stabil tillvaro där hen har kontroll över sin egen riktning

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa och driva scenarion som ger liv åt servern allt från vardagliga möten och konflikter till mer spända situationer där beslut faktiskt får konsekvenser. Min karaktär är bra på att läsa människor och situationer,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst ibland kallat cooperative RP eller att spela för scenens bästa betyder att du inte bara fokuserar på att din egen karaktär ska “vinna” en situation, utan att du aktivt hjälper till så att scenen blir bra, rimlig och utvecklas även om det ibland innebär att du själv förlorar något.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler i RP tidigare. Jag har försökt hålla mig konsekvent till serverns regelverk och spela med fokus på realism och respekt för andra spelares scenarion. Om jag någon gång är osäker på en situation väljer jag hellre att fråga eller spela säkert inom reglerna än att riskera att bryta mot dem.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att lämna spelet för att undvika konsekvenser i en pågående RP situation är inte tillåtet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja, Jag vill framhålla att jag är en spelare som prioriterar konsekvent och realistiskt rollspel framför snabba vinster i scenarion.
 
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
Nekad ansökan
Anledning: Du är aktiv på en annan svensk rp server, till nästa gång du ansöker se till att du inte är aktiv på en annan server så som Förorten RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top