Accepterad ruddispuddis | Medlem ansökning [Sixten100p] (TOBBE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RuddisPuddis

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
179
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo Rudd

Vad är ditt discord namn? ruddispuddis

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Milo Larsson 24år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, framstående och sprallig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Milo är en kille som var uppfödd i Gävle med stora drömmar om att bli polis, och detta är för att farsan har varit polis så länge Milo har varit född och detta har inspirerat honom så otroligt. När gymnasievalet dagen kom så sökte Milo direkt in till Polis Gymnasiet i Örebro även Umeå. Detta skulle betyda om Milo kom in så skulle han lämna sitt liv i Gävle och åka till en annan stad, men det var Milo redo för, så när svaren kom så fick Milo beskedet ” Hej Milo! Du har fått en plats på Polis Gymaniset i Unive. Nu var Milo redo att riskera sin kontakt med alla nära och kära och satsa allt denna gång!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rp som kommer vara rolig för alla samt hålla en bra social rollspel så alla får det de syftar efter när man spelar på Unive. Samt håller jag reglerna väldigt bra som kommer göra det roligt för mig och resten som spelar på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara spelar för sin egen vinst och låter andra kunna vinna eller ha roligt personligen under ett scenario. Och att man kanske försöker få en annan person att vinna och spelar med deras nivå samt sida av rollspel.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har faktiskt inte brutit mot reglerna om inte typ powergaming när man inte reagerat/ rpar tillräckligt under en krasch eller slagsmål

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, fearrp, failrp , suntförnuft, powergaming 2, metagaming, rdm, vdm, copbait, c-logg och NLR. Dessa är några av reglerna de flesta servrar har som ska följas och annars kommer åtgärder ske.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en bra rp spelare med mycket erfarenhet när det gäller att rpa samt roa andra spelare och mig själv.

Senast ändrad:
Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Jag kommer bidra med en rp som kommer vara rolig för alla samt hålla en bra social rollspel så alla får det de syftar efter när man spelar på Unive. Samt håller jag reglerna väldigt bra som kommer göra att rpn blir roligare då man ser på många andra servrar att de har folk som inte följer reglerna som gör allt otroligt tråkigt. Social rp har jag varit väldigt duktig på och om man har en bra social rp gör det att det blir roligare för andra men också för dig själv då man får prata och kunna lägga lite mer självförtroende på sig själv. En till sak som jag kommer bidra med är är att jag kommer våga göra saker som att tex fråga folk, snacka med folk osv, detta gör att spelet blir lite mer intressant och gör att andra också får chansen att kanske utmana sig själv som gör att båda sidorna får ett roligt scenario!

Hej!
Jag vill att du utvecklar frågan:
Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.
.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka