Accepterad ruben10 | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rurre

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384908941/

Ditt Hex-ID: 110000154ea548

Vad är din discord tagg? ruben69#4072

Vem var det som bannade dig? borzy

Hur lång tid var din ban? 13 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sexuella trakasier

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag höll på med min kompis på en allmän plats rätta sagt jag pippa min vän som gick med på det. jag vet att det var mycket lall rp för det jag gjorde var också sundförnuft för det gör man inte i allmänt plats.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis var på piren och skulle köpa bil. Efter jag hade köpt en bil så lallade jag runt och min vän vi gjorde massa saker som var dumma t.ex. knulla på en allmän plats sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för jag fattade inte varför jag blev bannad för trakasier när vi båda var det jag kunde hälldre fått en ban på sundförnuft så jag skulle säga att det var en felaktig ban . men jag ber om helst ursäkt om det som jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. denna var min första.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte lallat runt. medans så kunde jag bar gå runt och chilla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag hade inte lallat runt. medans så kunde jag bar gå runt och chilla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår att ni staffs har mer saker än å läsa min banöverklagan för unives bästa

Tillbaka