Nekad RUBEN IG | Medlem ansökning [wyklez.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RUBEN IG

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Adam.

Vad är ditt discord namn? jesustanten

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Ruben Ohlsson och jag är 21 år gammal. När jag var liten så var mina föräldrar med i en flygplans krash där runt 10 personen dog och 2 av de var mina föräldrar. Jag va bara 3 när de hände så jag fattade typ inget. Men när jag började skolan så hade jag en väldigt taskig uppväxt s å det var lite jobbigt och jag blev lite ledsen ibland. Men då jag blev 7 år så fattade jag att de som hade hänt med mina föräldrar var på riktigt. Så det var väl extra jobbigt då men jag kämpade mig igenom. 7an 8an 9an hade jag fått många kompisar och då började jag glömma de som hade hänt så det blev lite gladare då. Jag hade alltid drömt om att vara polis så när jag slutade skolan så började jag av plugga och plugga. Så nu jobbar jag som polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag älskar när folk har bra rp och alla är snälla. Jag vill bidra mest med att rpn ska bli bättre och att alla ska få det roligare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara du ska ha kul i ett scenario utan alla ska ha kul. Till exempel om du slåss mot någon. Då ska du inte stå och stampa på någon utan du kan låta den personen slå dig också.

Hur hittade du Unive? Jag tyckte att alla servrar hade så dålig rp och så få spelare och då hittade jag unive och tyckte att den hade bra med spelare och skit bra rp.

• Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka