Nekad RUBEN IG | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RUBEN IG

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Adam och är 14 år gammal.

Vad är ditt discord namn? AJT/jesustanten

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Andersson, När han var liten älskade han bilar av massa olika sorter speciellt sport bilar men han gillade tex low rider också, när han var liten bodde han även på landet med sin mamma pappa och sin bror, redan vid tidig ålder så fick han börja arbeta på hans föräldrars bondgård hans bror fick också det hans bror var 6 år äldre än han men ungefär vid den här tiden var John cirka 6 år, på bondgården fick han hjälpa sina föräldrar med att mata djuren alla kossor och får höns och alla andra djur han fick också klippa gräset med en åkgräsklippare det älskade John därifrån lärde John sig vid Senare tid att köra traktor, när Adam blev ungefär 12-14 år Gammal lärde hans bror honom att köra traktor han visste lite redan sedan innan hur man körde eftersom att han hade kört mycket gräsklippare. men vid senare tid vid ungefär 15 års åldern så flyttade hans Familj till stan där tog han bland annat moped kort och traktor kort så att han kunde köra moppe och EPA med sina vänner, men året senare började han på gymnasiet där gick han fordons inriktningen och lärde sig köra lastbil och meka med motorer av alla slags fordon man kan föreställa sig. Tiden gick han var kvar på gymnasiet allt rullade på han var lycklig alltid glad hans kompisar var han mycket med och tillslut så träffade han på en tjej som han lärde känna väldigt bra John tyckte allt gick så bra han blev ihop med den där tjejen dom var jätte kära i varandra. Men tiden gick väldigt fort och studenten närmade sig, Till slut så kom studenten och han tog studenten han var överlycklig, men sedan tog relationen med hans flickvän slut hon träffade någon annan och Adam blev förstås väldigt ledsen, men han började med att söka jobb till falck och fick jobbet då började han bli glad igen han blev även fast anställd efter ett tag sedan jobbade Adam sig upp till personalansvarig det var även där han fick en väldigt rolig kompis som han tyckte om väldigt mycket han hette Ferry och Ferry var ju chef på falck just då när Adam jobbade där, han träffade även en till kompis som hette Emil Olsson dom blev väldigt goda vänner, men tiden gick och Johns chef Ferry slutade som chef och det gjorde även så att John också gjorde det, men John hittade väldigt snabbt ett annat roligt jobb som Chef på trygghansa men det gick inte så bra för Adam han fick bara ungefär 4-6 anställda och ingen ville jobba där och han fick bara en massa kritik men han gav upp och ville verkligen inte, nu har John fluttat in i staden Nova och ska ansöka om medborgarskap för han har stora förhoppningar på att börja om på nytt i denna nya stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill göra rpn mycket bättre och vara snäll mot alla och bara hänga runt jag vill också kanske bli staff ngn gång och hjälpa till där också men annars så vill ajg bara göra rpn bättre och a ha bra rp själv också de är väldigt viktigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att t.ex ifall att du slås mot ngn så gå inte fram och stampa utan att båda ska också känna att det e lugnt. Så det betyder att alla ska få ha kul i ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja vdm rdm meta och alla mer jag kan alla. vdm använda bil eller ett fordon som vapen rdm bara gå och döda ngn utan anledning meta sitta och ta info från t.ex dc youtuba allt möjligt twitch.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kört rollsprl i mer än 2 år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? asså tror nog inte de

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka