Ruben Eld | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ruben Eld

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/IamPugnoticBlyat/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? Pug#8354

Vad är ditt födelsedatum? 21-07-1999

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Ruben Eld som är 24 år gammal och är ursprungligen ifrån Stockholm. Han har vuxit upp med dåliga människor runt om sig som inte har varit bra för honom, Men han är lite förståndshandikappad som gör att han pratar roligt och har en hjärna som en 5 åring. Men för varje dag som går så lär han sig något nytt, Han är en kille med ett stort hjärta men kan lätt bli triggad om någon säger något om hans favorit färg som är röd. Ruben älskar bilar, mopeder och cyklar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde få en whitelist på grund av att jag har en relativt stor erfarenhet av RP och kriminell RP. Då Ruben är en roligt karaktär som får många och skratta så kommer jag se till att folk har roliga minnen från servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på servern för att kunna använda min erfarenhet och eventuellt få hjäpa andra. Och med tanke på vad jag har sett utav server än så länge så tycker jag det verkar vara en riktigt bra server. Så jag hoppas jag får en fin whitelist så jag kan få/ge Roliga minnen på denna server

Hur hittade du Multistaden? Hittade den via en kompis som jag har kört mycket RP med.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet är att föra fram roliga minnen inte till bara mig utan till andra på denna server. vare sig jag spelar som en kriminell eller ej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen

Senast ändrad:
Tillbaka