Nekad Ru Paul | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ru Paul

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197965666237/

Vad är ditt namn i verkligheten? loke

Vad är ditt discord namn? Ru Paul#7483

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1996

Berätta om din karaktär. Födelseort - Danderyd

Kenny är den personen som man antingen älskar eller hatar, det finns inget mellanting där. Han ska alltid försöka stå i centrum och lever för uppmärksamheten från män. Han temperament är som en bergochdalbana vilket kan framgå negativt för nya människor, men när man väl känner honom så vet man att han är enkel till skratt.

Aldrig ta skit eller låta någon annan styra dig det är kenny i en mening. Men han är inte heller svår att få på sin bra sida, så länge du behandlar honom med respekt som kommer du få respekt tillbaka.

Han må framstå som den tuffaste och hårdaste grabben i stan men innerst inne har kenny sina egna rädslor. Han finner sig oftast i situationer han själv tagit sig till, men när det är en stor folksamling så backar han helst därifrån. Efter sina tidigare erfarenheter i livet så lämnar han aldrig sin rygg fri och är alltid på spänn. Därför tyvärr så har han svårt att lita på folk med då han blivit sviken flertalet gånger.

Men det viktigaste i Kennys liv är hans Mamma. Kenny hade en perfekt barndom utan besvär och har idag den relation alla drömmer om att ha med sin mamma. Vissa kallar dem för dunderduon medan andra skulle se dem som dum och dummare. Kenny har och kommer alltid ställa upp för sin Mamma, i vilken situation de än befinner sig i. Att ta en kula eller två är något han inte ens behöver tänka en extra tanke för. Folket i deras omgivning är även väl medvetna om detta band de har men också vad Kenny är kapabel till att göra för sin Mamma.

Livet är en fest för Kenny men att jobba och tjäna pengar är något som faller honom bra i smaken. Han suktar efter det glamorösa livet och tar sig gärna dit på egen hand. Att jobba som försäljare har alltid varit som handen i handsken för Kenny och han har spenderat många år som bilförsäljare. Med hans sociala förmåga och en smak av glamoriserande så har han inte svårt att övertala kunder till att införskaffa nya fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive?
För att jag tycker det är väldigt kul med svensk RP och vill kommunicera med alla i servern. Men jag kan också bidra till många roliga saker.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är väldigt kul att spela rp. Speciellt en bra gjord och hanterad Server på svenska. Jag älskar communityn och alla personer som spelar på denna sevrern. Har inte hittat något som har gjort mig besviken. Jag kan bidra till roliga scener och göra minnen med nya vänner. Jag vill jättegärna lära känna nya människor. Jag skulle också vilja bli whitelistad. Så jag kan utveckla min rp och göra mycket mer avancerade RP scener.

Hur hittade du Unive? Jag hade spelat på denna servern när den hette multistaden. Men då hade jag inte mycket Experience att göra Rp men nu har jag utvecklats som både person men och som RPerare.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära känna nya människor och skapa minnen för livet. Det finns många rp server men ingen är mer utvecklad än Unive enligt mig. Men också att göra alla scener så realistiska som möjligt och så att andra vinner på mina scener. Så att alla är med.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få alla som är med i servern att vara vänner. När jag spelar så spelar jag alltid ensam och har ingen att göra någon scen med. FÖrsta gången så var det läskigt och nervöst att prata med människor och göra scener. Det är såna personer jag vill göra scener med och verkligen visa hur roligt det är att Spela RP speciellt på unive. Mitt mål är att få alla ensamma och nervösa, Men också alla att vara med på min RP.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej Det är jag inte. Tycker inte om andra servers.

Nekad, intervju ej hållen inom 48h.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka