Nekad RT3761 | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RT3761

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132525682/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? RT-3761

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. jag har inte gjort en karaktär, men jag vill att han ska snäll, hjälpsam, vill skydda andra före han själv, han ska vara 21

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bidra med bra rp och göra mitt bästa för att det ska hända

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är ny på hela fivem rp saken och jag tänkte eftersom detta är en svensk server kan det hjälpa min utveckling inom rp. jag har kollat in lite på discord och det verkar vara en snäll och bra grupp med folk, jag hoppas att dem kan hjälpa mig inom min rp utveckling

Hur hittade du Unive? jag kollade runder efter en svensk rp server inne på fivem, jag tyckte alla tags var bra och därför ville jag se om jag kunde vara med och ha kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre och se till att folk har det kul och roligt när man gör dessa rollspel, detta är mitt mål att uppnå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli bättre på rp och att se till att folk har det kul, helst vill jag bli bättre på rp. Jag ser Unive som en möjlighet med detta och önskar att det händer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag är inte inne på någon annan server, eftersom jag är ny har jag inte utforskat så mycket med servrar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta fullständigt, jag vet att det är jobbigt om någon spammar och säger att man ska göra saker. jag kommer inte göra detta för att jag avskyr att folk gör saker man inte gillar, jag önskar den som läser detta en bra och härlig fortsatt dag och ha en underbar helg. Tack För Mig

Tillbaka