Nekad RT3761 | Medlem ansökning [BATTULGA] [TROCADERO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RT3761

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132525682/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? RT-3761

Vad är ditt födelsedatum? 14 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Jag vill att min karaktär ska var en snäll och hjälpsam person, som tar andras liv före hans eget. Min karaktär vill hjälpa andra eftersom hans föreldrar och kompisar var inte där för honom, han blev mobbad nästan varje dag av folk 3 år äldre än honom. Han ser sin barndom som en sak ingen annan borde ha. I svåra läge tänker han tillbaka och får styrka av dessa minerna. Denna styrka kommer för att han ser dessa minnen men han ändrar dem och ser dem som att han vann

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli bättre på rollspel och lära mig mer, jag vill bidra med en rolig och bra server som fungerar och har en stor mängd av personer som man kan lära känna. Jag vill ha kul och få andra att ha kul genom rollspel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är ny på hela fivem rp saken och jag tänkte eftersom detta är en svensk server kan det hjälpa min utveckling inom rp. jag har kollat in lite på discord och det verkar vara en snäll och bra grupp med folk, jag hoppas att dem kan hjälpa mig inom min rp utveckling. jag tycker unvies grupp av folk verkar roliga och bra på vad dem gör

Hur hittade du Unive? jag kollade runder efter en svensk rp server inne på fivem, jag tyckte alla tags var bra och därför ville jag se om jag kunde vara med och ha kul. jag tyckte att denna server kan var perfekt för mig och för min utveckling

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill ha kul och få andra att ha kul genom rollspel. jag vill inte vara jobbig och tråkig, jag vill göra rollspel med mycket spänning och med mycket som händer. Mina mål är att jag och andra ska ha det kul med rollspel och att jag ska utvecklas genom dessa rollspel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill utveckla mitt rollspel och bli bättre på fivem, jag ser unvie som den bästa möjligheten för detta. mitt mål är att bli bättre med detta och få andra att ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, jag är inte inne på någon annan server, eftersom jag är ny har jag inte utforskat så mycket med servrar

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår detta fullständigt, jag vet att det är jobbigt om någon spammar och säger att man ska göra saker. jag kommer inte göra detta för att jag avskyr att folk. den som läser detta: Tack För Det :)

Tillbaka