Accepterad Rsmelle_1 | Medlem ansökning (gasen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rsmelle_1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? rsmelle

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Hej,

Mitt namn är Magnus Karlsson och jag är 34 år gammal och är då född 1989-11-05. Jag har haft en väldigt fin bakgrund men fina minnen när jag både var liten tills jag blev tonårig och när jag blev mydig. Magnus Pappa som heter Johan Karlsson har varit polis sedan Magnus var 14 år gammal, Magnus gillade inte polis arbetet i början. Denna åsikt ändrades efter cirka 1 år så när Magnus var 15 år gammal så fick Magnus en Moped i födelsedags present av Johan och hans mamma Linnea, Han tänkte över det han trodde om polisen och börja kolla massa yt klipp om polisen såsom 112 på liv och död. osv. Han börja fråga frågor till Johan om polisen osv. Efter något år Magnus blev 17 år gammal så började han kolla vad han ville bli när han blev stor och han kollade först hos Polis Grundskolan och tittade kraven där. Tillslut bestämde Magnus sig och att börja på den Grundskolan. Under denna tid var det tuft, det var hårt arbete och kämpigt men Magnus gillade det. Som tur är blev Magnus polis och jobbar som Assistent. Magnus var en person som gillade spännade saker, såsom, Spider-Man, Mycket Militär Filmer. Han gillade också bilar, Jag hade väldigt stort intresse för bilar, På grund av det hade han väldigt mycket bilar som la och skräpade ner hemma hos mig. Jag både i en stad som hette Staffanstorp i Skåne och just nu har jag och min Fru Karin sålt vårat hus och ska flytta in i en stad vid namn Unive och huset vi ska flytta in i är vid mirorpark området.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och en Social RP nivå med de jag rpar med och emot. Jag kommer att spela för att ha det skoj och inte bara för att komma in på servern och tro att jag ska vinna varje scenario jag kommer va med i, Som frågan nedanför. Jag kommer helt enkelt bidra men en bra rp nivå och social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att du inte ska tänka på dig själv och du ska liksom kunna tänka på den du rpar med eller mot, Så båda ska ha lika trevligt och att alla ska ha chans att göra saker. Man själv ska inte vinna varje scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst era regler och jag kan de utantill. (VDM) - Det betyder att du använder ett fordon som ett vapen, T.ex om du du är ute efter en person och du kör på denna person så bryter du mot VDM. (RDM) - Detta betyder att du dödar någon utan anledning, Säg att du ser en person som ser super ful ut i en gränd och du springer fram till denna person och dödar personen utan anledning. (Suntförnuft) - Det är som det låter, Du måste ha Suntförnuft i det du gör, Du kan inte liksom gå in på en Polisstation och döda alla på stationen, Det är jo Suntförnuft för det händer aldrig IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, Jag har mycket gamla och goda erfarenheter inom RP, Jag har rollspelat mycket inom mitt liv och sedan jag fick min dator för cirka 3 års sedan typ. Jag har varit Staff här sen tidigare och har spelat på denna server innan men också andra serverar som Strive för super länge sedan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, Jag känner mig klar där tack för hand.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka