Nekad Rsmelle_1 | Chef-jobb ansökan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rsmelle_1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa chef

Vad heter du IRL? Melvin

Vad heter du på discord? rsmelle

Hur gammal är du? 15 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? över 2 000 timar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att ta in anställda som jag kommer att samarbeta med. Våra anställda kommer att jobba och de som inte gör det kommer jag snacka med att personen bör bli mer aktiv annars rycker personen ut. Jag kommer göra så vi inte går i konkurs och gör Trygghansa aktiv. Jag kommer anställa en del personer med visa krav och med det så kommer vi har möten och aktivitets kontroller lite då och då för att kolla av hur det har gått igenom veckan osv. Jag kommer se till att folk i våran personal kommer att jobba, Jag kommer defentivt se till så att det blir mer aktivit igen så folk kan försäkra sidan bilar. Jag kommer även se till att personalen är trevlig mot våra kunder och att det inte gör något dumt osv. Jag kommer att försöka införskaffa samarbeta med andra jobb så vi kan bygga upp våran företag. Kommer även se till att vi har bra och social rp inom vårat jobb. Jag kommer även hita 2 bra bitr chefer som kan hjälpa mig som chef osv, Kommer att införskaffa mig några PA som också tar hand om personalen och hjälper till. Kommer kolla vilka som är aktiva och ge dessa personer belöningar när jag får det.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har mycket goda erfarenheter inom detta, Jag har jobbar som bitr.meko chef för länge sedan och jag har varit bitr på många olika jobb så jag har väldigt mkt kunskaper inom chefs postion och hur man arbetar på rätt sätt utan att överarbeta och jag har bra planer hur intervjuer och hur vi ska få upp aktiviten igen och hur jobbet ska rulla på efter vi har fått upp det. Jag vet hur man jobbar som chef och har gjort det tidigare. Just nu jobbar jag som Sc styling personal ansvarig och jag vet hur arbetar med våran personal.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer se att jag kommer vara inne minst 5-8 timmar om dagen, Jag kan vara inne längre visa dagar såsom helger/lov då jag inte går i skolan. Annars så kommer jag vara inne på servern och arbeta så mycket jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja det har jag gjort.

Finns redan en chef där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka