Accepterad Rsmelle_1 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rsmelle_1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Rsmelle

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199173098099/

Ange ditt födelsedatum 5 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer att spela drygt 5-10 timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Exat en månad idag. Fick medlemskap den 8:de Januari och det är den 8 idag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 gånger har jag blivit bannad. Några av de är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har som uppgift att se till att unives staff team har mindre små saker o göra. T.ex. kicka folk som lallar, Då menar jag inte att jag ska åka runt och leta efter lallare men om jag är där så kan jag kicka så underlättar det för staffsen så alla andra staffs kan hålla koll på andra saker som är viktigare. Enkelt sagt så underlättar man för staffsen som server vakt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för jag är då kriminell det kan hända lite saker då och då där spelare bryter mot regler eller att folk lallar. Sen jobbar jag även just nu som Marja lisa anställd och det brukar komma in väldigt mycket lallare som bara håller på som man kan kicka eller bana då. Jag vill också även underlätta för alla andra staffs och hjälpa de att det kan fokusera på viktigare saker såsom krim rp eller polis rp eller överlag. Sen vill jag gärna få servern till så bra rp så möjligt och jag kommer göra mitt bästa som server vakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption - Din vänner skriver till dig i pm om ress och han dog efter han har blivit skjuten efter en kidnappning och jag ressar honom utan klipp eller bevis.

Abuse - Om jag t.ex. Krockar med bilen eller att jag dör så bara ressar jag mig själv för att jag har de som fördel är Abuse.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka