Vidare till intervju Rsmelle_1 | Ansökan till Servervakt [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rsmelle_1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Rsmelle

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199173098099/

Ange ditt födelsedatum 5 November 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv varje dag mellan 5-15 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader och några dagar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 17 gånger har jag blivit bannad. Några av de är felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ett hjälpmedlem för staff. kunna hjälpa staffs som inte ser och är vid saker som vi som servervakt ska banna. sedan skickar vi åt i förläning av ban och så kollar en staff på det. en servervakt hjälper och håller kol på medlemar och icke medlemar att kunna lära sig ny rpa att kunna rpa för att kunna skriva /m id. sedan så vi som sv ska kunna hjälpa staffs med att dva bilar som är iväg för rpandet. Som servervakt så ska du inte leta efter problemen, problemen ska komma till dig. Du som servervakt ska vissa något gott från unive och bara för du är servervakt så ska du inte leka staff, Du ska frf rp och köra på.

Varför vill du bli servervakt på servern? Då jag har var sv innan. men sen typ tog dem bort alla sv för det skulle vara en wipe typ. sen så blev jag staff och sen blev jag demotad för en anledning. och när jag var sv innan så hade jag sv rollen ca 1 månad och jag tyckte det gick bra och jag var aktiv fast jag vet att man inte behöver vara aktiv innan. och nu vill jag vara sv för jag vill kunna svban och hjälpa staff med att banna osv osv. sen skulle jag vilja hjälpa folk med att skriva /m för att förbättra deras rpa via det sättet. Jag har även varit OA över servervakt en gång i tiden och jag vill vara servervakt för att jag vill ta bort alla lallare för servern och köra på som vanöigt och osv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. om du abusar dinna perms så kommer du få återgäder på det. asså bara för man är sv så kan du inte svban folk för att6 du känner för det. du får kolla lite längre på senariot innan du bannar, och sen bedöma helt sjölv om det är ban eller inte. att vara korruption sv är inte okej. det är något som ska sättas stop för. man ska inte kunna revva sig för att han eller hon harlite hunger. bara för att du ksk blir sv så ska du forsätta rpa som du gjorde innan. bara för man blir sv så ska man inte sluta rpa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka