Nekad RS6 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RS6

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199032341457/

Ditt Hex-ID: 11000013fe693d1

Vad är din discord tagg? RS6#3869

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-17 214343.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag mod meny men jag har inte använt det men jag blev pc kollade av vo11ce och då hittade han mody meny på min dator sa han men jag visste inte att jag hade det för jag köpte min dator för 5 år sendan och då fick jag med spela och hela dator hans konto som sagt och jag visste inte att han hade mod meny på dator nerladdat men jag har inte använt det när jag har spelat fivem aldrig avnvänt det. jag har kontakta kille jag köpte dator av och han sa att det inte var mening och skicka med det han bad om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte för jag log och sov det var på natten så jag kunde inte göra så mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel för jag köpte en dator av någon fackbook marketplac och jag har lärt mig att jag ska kolla igenom dator innan jag köper en dator och vad som finns på den men jag vet inte hur man skapar en ny använder så jag fick hans avnsänder och alla lösenord till appar och spel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja min brosa gick in på min dator när jag var i skolan och spela på unive han dog i en skott losning och då fick han försig att skriva n ordet i en chatt i unive dc så jag fick ban för det men jag överklagade jag kunde inte hjälpa det för jag var inte hemma och jag har byta lösenord på dator nu spå han inte kan kom in på den när jag inte där hemma och det säger jag förlåt för det var mitt ansvar men man kan inte lita på sin brosa då tråkigt att säga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det var mitt fel för jag köpte en dator av någon fackbook marketplac och det kommer jag inte göra om jag kommer inte köpa en dator på internet mer jag kommer i butik så jag vet om att jag får rätt och att det inte är så mod meny på dator som jag inte viste om att det var på dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det var mitt fel för jag köpte en dator av någon fackbook marketplac och att jag kommer inte ladda ner något någon skickar till mig och jag har inte använt mod meny det är en sak om man är bra på att skjuta och att man använder aimbot 2 olika saker för mig men jag vet inte vad vo11ce säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Dessa bortförklaringar gör allt 100x värre för dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka