Nekad rs4exe | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkher

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199277009354/

Ditt Hex-ID: 11000014e7be9ca

Vad är din discord tagg? rs4exe

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: image.pngBoss

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de påstår att jag fuskar när jag inte ens gör det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt afk i mitt gänghus för att jag tog en liten paus för jag hade spelat hela dagen och när jag väl kollar på skärmen så stor det du är i ett samtal med en staff så då sätter jag på mig hörlurarna direkt för att snacka med de och då ber de mig att hoppa support och jag blev helt förvånad så då sätter jag mig i support för att höra vad de säger och då ber de mig att vara rak och ärligt och då frågar de mig ifall jag har fuskat och jag bara va vad snackar du om och då lägger de en ban direkt från discorden och och FiveM servern innan jag ens får veta vart de fått de från.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban därför att jag har inte fuskat på denna servern och jag hade aldrig kunnat de ändå för unive har ett sjukt anitcheat och de är de känd för också. Så om jag ens skulle öppnat ett fusk så skulle jag ha blivit bannad direkt utan tvekan.

Ni får pc checka mig, gå igenom allt jag har inte tagit bort något och jag vill se bevis på att jag har fuskat för jag har inte det. Om denna ban blir godkänd så kan du Philip direkt ta tag i dina staffs för de kan inte bara gå runt och banna oskyldiga. Moget också att ni staffs som satt i support när jag blev bannad blockar mig så jag inte ens kan skriva till de och fråga vad som händer. Sen ber jag också bossen i mitt gäng att hoppa support till de och fråga varför de bannar mig och han satt i minst 2 timmar för att hjälpa mig tillbaks och sen kunde han inte göra något mer för han blev hotad att bli bannad för att han ville hjälpa mig asså wtf ärligt vad håller ni ens på med.

Jag har verifierat mig med BankID, Ansökt till medlem, Köpt kriminell varför skulle jag ens vilja riskera allt det när jag väl har tagit tag i mitt rpande och valt att komma tillbaks efter en lång period för att jag har saknat Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förut när jag har blivit bannat så har det varit väldigt olika må jag säga. Det kan vara från pwg till suntförnuft. Men en gång när jag blev bannad råkade jag spamma lite för många reports ungefär 4-5 gånger när jag precis hade blivit vdmad. Och efter det fick jag en sv-ban och sen tog staff teamet över med att ge mig 2 dagars ban och sedan efter det har jag lärt mig av min lärdom och inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej det har jag verkligen inte gjort för jag har inte gjort ett piss men ändå anklagar ni mig för det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka