Nekad Rs1Elvis | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rs1Elvis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: Rs1Elvis

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198388066372/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leif

Vad är ditt discord namn? LeffeB #7069

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Jag gillar att festa kolla brudar, Men även killar ibland ;), Kom från en annan stad men kände att jag behövde starta om på nytt

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan hjälpa till med olika yrken som jag behövs i, ifall de t,ex, behövs flera i ett yrke, kan hjälpa till med ungefär allt i spelet

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att detta är första gången jag testar fivem och just denna servern såg rätt så bra ut och verkade faktiskt roligt,

Hur många timmar har du på FiveM? Cirka 1 timme.

Hur hittade du Multistaden? En utav mina kompisar sa att servern va roligt så jag kikade in den och de såg roligt ut

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Bara testat ett par Bil servrar.

Senast ändrad:
Utveckla på alla frågor. Visa att du verkligen vill bli whitelistad.
Frågan Berätta om din karaktär är ingame karaktär. Inte ooc.

Senast ändrad:
Som Eprox säger man måste tänka till hur ska min karaktär va i spelet. Fundera och tänk varför ska jag bli whitelistad

Lycka till :)

På frågan ( varför ska just du bli whitelistad) Tycker jag att du mer skrev varför du vill bli whitelistad tänk på det
Och berätta istället vad du kan bidra eller hjälpa till med på servern

Tillbaka