Accepterad Rs1Elvis | Ban överklagan[GH0ST]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rs1Elvis

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Användarnamn: Rs1Elvis

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388066372/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Rs1Elvis

Vad är din discord tagg? LeffeB#7069

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du Har blivit permanent avstängd för: VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De såg mig köra över personen,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skulle skjutsa mina vänner till banken med min nya bil som jag precis köpt, Hade parkerat på sidan av banken ( Banken som ligger vid torget ) Då kom de upp 2 spelare såg ut som nya spelare hade dom vanliga kläderna och inget hår, De kom upp till bilen när jag satt och väntade på mina vänner, De sa något jag ej hörde och ingen utav mina vänner hörde dem speciellt bra heller. Men en utav dom lämnade och den andra började sparka flera gånger på bilen, Jag sa till han sluta men han slutade inte. så jag backade bakåt för senare köra frammåt med han sprang rakt framför bilen och jag råkar köra ut med han på vägen och just då kom en kille på motorcykel och råkade köra på han, men han dog inte, Motorcykel föraren gick av och bad om förlåt mer hörde jag inte för blev bannad då, Han inte ens säga förlåt själv för har Push-To-Talk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ifall jag skulle varit admin och endast sett slutet skulle jag väl också bannat men skulle iaf frågat vad som pågår innan ban, men om de såg de hela skulle jag säga felaktig ban för inget var med mening försökte bara komma ur situationen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var då jag behövde ta en service bil för att undvika rån och död, Letade efter närmaste person och de var där jag blev bannad för de såg mig stanna med ambulansen. Lärde mig att ta pengar förlust eller död före att sno en service bil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt, skulle väl vara att ringa polisen, tillkalla mod eller låta han sparka sönder bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att tillkalla polis eller mod innan göra något själv.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka