Accepterad Rs1 Elvis | Medlem ansökning [Rufsing]-[Only ollethetrrier]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rs1 Elvis

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199106283417/

Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? Rs1Elvis#9090

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Adam Svensson och han är 31 år gammal Han kommer ifrån en bra familj från början men sen när han vart 15 så skilldes hans föräldrar och han var hoss sina föräldrar varanan . Sen så slutade han högstadiet och flyttade hemifrån. Han gick på fordon linjen och blev väldigt intresserad i det. Sen så fick han jobb och köpte sin egna första lägenhet och lite senare fick han flickvän. Men efter ett halv år så lämnade hon honom.Efter det fick han jobb på nån mekaniker och sen när han tjänade ihop pengar då köpte Adam sin första hd och började glida runt. Han Blev supporter i lost mc ett tag sen stängdes det ner så han började bli arbetslös då gick Adam till arbetsförmedlingen och började jobba på postnord då jobbade han hela dagarna. Adam blev deprimerad för att hans kompis tog självmord och han var deprimerad i en månad efter åt men sen träffade han en ny kompis som hete kachmir och han var 35 år gammal och dom åkte runt och körde bil och festade. Den där Kachmir han var kriminell så Adam fick följa med och se hur man stal en bil från en annan person det tyckte inte Adam om så han slutade vara vän med kachmir. Och då träffade han en ny vän som heter Frida. Adam intresen är att åka runt i sinna fina bilar och skaffa ett job.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att denna server passar mig perfekt, vill ta min spelupplevelse till en annan nivå. Jag har massor av erfarenhet av andra servrar. Jag har läst reglerna. För att jag ska förbättra min rp läser jag andra servras regler, det brukar finnas tipps där om hur man kan ta rp till en högre nivå. Jag vill även ansöka till gäng för att utföra rån osv. Mitt största intresse är att titta på filmer/dokumentärer om smarta tjuvar som utför rån och liknande. Och det som skulle vara ännu roligare är att utföra det dem gör fast i ett spel. Serien "lupin" är en av mina favorit serier då tjuven han smarta tekniker. Han vet hur han ska ljuga för poliserna. jag vill använda hans ideer och göra dem i spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Fört att det är många som spelar på servern och dom har en bra rp nivå så jag är intresserad av det för att jag har spelat här tidigare och då fick jag jätte bra vänner som selade på servern och dom var jätte trevliga och snälla så det är därför jag vill spela på den här servern.

Hur hittade du Unive? Jag har blivit tipsad av kompisar, TikTok och youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna få bra egenskaper och lära mig nya saker på rpt som man kan använda i framtiden fivem var ett av mina första spel jag spelade. Och att jag ska kunna få bra kompisar man kan rpa med och få sig ett gott skratt så att alla på servern har kul och inte tycka att rp är tråkigt för det är det inte.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska kunna få ett bra jobb där man kan få bra kollegor och känna sig trygg i rpt. Och att man ska kunna ha kul och spela seriöst och att kunna få vara polis eller nåt inom blåljuspersonalen på Unive så att man kan hjälpa folk som är i nöd t.ex.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top