Nekad RS.thorne#2885 | Medlem ansökning (RASMUS1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaktare

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199250884070/

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Throne762™#2885

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter josef haider när han var 3 så flyttade han till sveriges mer specifikt backa han hade det bra med vänner och allt han kom in i skolan allt gick bra med sedan började han och hans vänner göra små bus och små personrån och en av hans vänner som han har känt heöa livet sen han har var 3år heter shacky och var 1 år äldre han har alltid varit med personer som är äldre och tyckt det var roligade då man kunde hitta på mer och senare märkte han att när han och shacky var ute så kom det upp folk till oss och hälsade på shacky och gav han pengar och sedan så gav shacky något tillbaka han hade aldrig fattat vad det var och vågade inte fråga till en dag när han fråghade var det var och då sa han att han becknade och det blev josef så shockad att han puttade till han och sa äru dum i huvudet tänk på din mamma och då suckade han och sa jag gör detta för min mamma och sedan började dem gå ivåäg och cirka 1 år senare hande han varit i skolan som vanligt och shacky väntade utanför och sedan tog dem en cigg och gick till fritidsgården i närheten och där chillade dem och var med vänner sedan gick dem ut och träffade en kille och som vanligt så sålde han hash och typ 5 minuter senare så hör josef att det är en kille på cross men tänker inte mer på det han ser att han kör bakom huset men tänker ej mer på det 1 minut senare kommer killen på crossen och skriker shacky och shacky och josef kollar bak och då ser han killen med uppdragen mask+handskar och vad han kan se är en glock 17 med en utstickande metall sak fram och börjar skjuta mott shacky 1 skott träffade josef i benet men 2 skott träffade shacky i ryggen och 1 i benet sen ser han dem maskerade kille komma fram med vapnet bakom ryggen och säger detta är från tian och skjuter ett flertal skott i huvudet och tinningen och sedan går bakom hörnet och hoppar på crossen sedan ser josef att han åker iväg sen den dagen tog det en annan väg i josefs liv killen sm hade gjort detta dåd satt dock inne så han kunde inte hämnsas på han men han hade fått reda på att en kille vid namn mohamed hade varit med och planerat detta och skaffat fram vapnet samt crossen och en kille rinde josef och då var det på med svarata kläder mask och en glock sedan ut han kom runt hörnet där hans vän stog och han sprang fram till han och fråga vart han gick så pekade han åt höger och som sagt går det en kille vid namn mohamed så hade hjälpt till josef följde efter han en bit för att sen springa fram och skrika hans namn och när han kollar bak så skjuter jpsef ett flertal skott i huvudet samt magen och går fram till han när han ligger ner och skjuter av 1 skott mitt i pannan på mohamed för att sedan springa till en vän som stog parkerad i en bil längre bort och dumpa kläderna samt vapnet och byta om han blev dömd för detta senare och fick 3 års ungdomsvård då han bara var 16 år vid tillfället och nu är han här har ingen stans att ta vägen hans mamma hade dött för 1 år sedan och nu väntar han på flyget till unive och hoppas han hinner med

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag har en bra serös rp som jag tror servern kommer ha nytta av

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att alltid hålla mig inom serverns regler och göra så att alla har roligt och att lära folk att rpa dem som kanske inte har kommit in i det riktigt min vän som inte rpar utan bara spelar typ drift sevrers ska jag försöka få in också och att göra så att servern blir så roligt som möjligt för alla

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tänka på vad jkag hade gillat för senarion och inte bara komma till ett senario med 100% win och tänka jag ska göra så att det blir roligt för alla och så att alla kan utveckla sin rp för ingen här är ju bäst utan alla kan utveckla sina kunskaper inom unives rp

Hur hittade du Unive? jag har spelat här innan när jag slutade med fiveM men nu är jag tillbaka och jag kommer göra allt för att bli godkänd

nekad utveckla varför vill du just bli medlem på unive? samt inte med i dcn

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka