Nekad RS.thorne#2885 | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaktare

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Länk till din steam profil: 76561199250884070

Ditt Hex-ID: 11000014ced45e6

Vad är din discord tagg? RS.thorne#2885

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning jag gjorde inget fel från min sida tycker jag då jag slog ett slag under bron på piren på någon som pratade om min mamma och sa att han skulle knulla min mamma

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på piren och pratade med några jag inte känner men jag gillade deras energi så jag var kvar där i typ 10 minuter sedan så kom det en kille som var kaxig som körde på min hoj och kallade min mamma saker och sa att han skulle knulla min mamma och andra saker så vi tjafsade lite fram och tillbaka sedan så kom det en annan killle som och började tjafsa med honom så dem skulle gå under bron och (PRATA men jag tror dem ville slåss eller jag vet) så jag hängde med och när dem slogs så gick jag av min hoj och slog ETT slag på honom och jag blev bannad för lall så det var de som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban för att jag endast slog ETT slag och jag tycker man ska kunna göra det utan att bli bannad på direkten jag skulle hlrre vilja att en helper då kommer och skriver ooc och frågar vad vi gör.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Suntförnuft i förrigår då jag gick in med basebollträ på mig efter en polis hade kört in i våra mc på torget ochjag har tagit lärdom av de att det inte var så smart utan mig att gå in med de och de har jag fattat nu och jag kommer aldrig göra om det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stannat kvar och låtigt dem göra det själv men som sagt jag tycker inte jag har gjort något fel i detta läge och hoppas på en unban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men inte efter denna då jag tycker den är fel som sagt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp de fattarjag ni får ta det i er tackt

Det jag bevittna var SÅPASS LÅG rp så att jag mådde dåligt. Ni får ju tänka över nivån och inte ha ett FFA slagsmål bredvid piren. Värsta jag sett.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka