Nekad RS.thorne#2885 | Ansökan till Servervakt [Akzab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slaktare

Icke Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? RS.thorne#2885

Ange ditt födelsedatum 25 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På helger går jag upp från 10-11 och spelar typ 2 timmar hänger men vänner till typ 5 kommer hem spelar till typ 03.00. På vardagar går jag upp till skolan och kommer hem typ 16.00 spelar till typ 00.00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag tror typ i 8 månader men jag har haft ett annat forum kontot som jag blev av med och inte kunde logga in på.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1008146236492222515/1010971042828791908/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla serverna realistisk rp och att alla ska trivas och dem gör de mindre som en helper+ inte ska behöva gör de dem har annat t.e.x specca och hålla support och liknande en servervakt enligt mig ska inte leta problem utan låta problemen komma till sig själv. Och självklart hålla en bra rp nivå och att alla ska känna sig välkomnande

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jagf ska kunna ta hand om så problev/personer på unive och hålla en bra social rp och hålla koll så alla känner sig trygga och att unive ska bli en utan dem absolut BÄSTA rp servrarna i sverige

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är t.e.x att jag revvar mig eller någon annan för en naturlig anledning i ett senario eller oavsätt om det är i ett senario eller inte. Ett exempel på korruption är att man exempelvis att man dvar bilar till den andra laget i ett senario för att endast vinna detta senario eller bannar utan anledning eller låter någon gå utan en ban som skulle varit en ban
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top