Accepterad Rrayce | Ban Överklagan [Hope Mikaelson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? hope

Hur lång tid var din ban? 16 dagar och 22 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230223_190757.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot reglerna och ångrar så himla mycket att jag gjorde de för att det var inte värt att bli bannad så länge bara för jag bröt mot dem reglerna så det var dumt av mig och onödigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev dödad i ett scenario av ett gäng. Dem skjöt först ett skott i magen på mig och så låg jag ner på marken och skrev /me avsvimmad och dem höll på att vara uppkäftiga och bara ställ dig upp din tönt men jag kunde inte ställa mig upp för min karaktär var avsvimmad och då tänkte jag att jag inte behövde rpa mina skador efter som att man inte kan prata om man är avsvimmad. Sen efter de dödade dem mig och la mig på bilvägen och så kom ambulansen och vårdade mig. Efter de var jag så dum och ringde en av grabbarna i gänget som man inte ska göra för man ska glömma scenariot men jag gjorde de i alla fall som var väldigt dumt , men när jag ringde han var jag uppkäftig och sa vrf döda ni mig utan någon anledning (rdm) Och så höll vi på att bråka. Sen efter vi hade lagt på så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt bann eftersom att jag ringde upp dem igen som innebär regeln (nlr) att jag måste glömma scenariot. Men jag trodde att man fick komma ihåg scenariot om en ambulans kom och vårdade, men tydligen får man inte det och nu har jag lärt mig det och de kommer aldrig att hända igen. Men jag rpade inte heller mina skador eftersom att jag låg avsvimmad och då ska man inte behöva rpa sina skador om man ligger avsvimmad för att om man ska tänka logiskt som irl så hade man inte kunnat prata om man låg avsvimmad så då ska jag inte behöva rpa mina skador så de fattar jag inte vrf jag blev bannad för. Men nlr fattar jag vrf jag blev bannad för och ooc fattar jag också vrf jag blev bannad för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade mask på piren och tänkte inte på att det gällde sunt förnuft regeln men nu i efterhand fattar jag och har aldrig gjort om de igen och kommer inte göra om de heller.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ringa upp gänget och vara uppkäftig och säga vrf dem dödade ni mig utan anledning och inte ens pratat med de gänget från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte får komma ihåg ett scenario även om man fått vård av sjuksköterska eller om en Staff hjälper till och inte säga ooc grejer in game. Så nu vet jag de och kan lova att det aldrig kommer hända igen upp till 100%

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, 100 procent för jag fattar att ni har mycket att göra.

Hoppas att du har lärt dig av denna bannen och att du inte låter någon annan spela fivem på din dator.

Tillbaka