Dubbelpost Rrayce | Ban Överklagan [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? simmekung bannade mig

Hur lång tid var din ban? Min banna varar i 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-11 124818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de va så att Staff valde att banna mig eftersom att jag emote abuse ut ur fängelset eftersom att jag ville gå till gymmet men dörrarna var låsta och det fanns ingen polis eller kriminal vårdare på plats som kunde öppna .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. De var så att jag och en vän till mig satt inne i fängelset för narkotika brott, vi hade inget att göra så vi bestämde oss för att gymma men de var låst så vi använde oss av emot abuse. Sen gick vi ut där ifrån för de var tråkigt att gymma och så kom vi på att vi kunde göra emote abuse genom exit dörren så vi testade och de gick men precis efter de tyckte vi hade det var fel så vi gick tillbaka in i fängelset för vi ville inte riskera att bli bannade men de var försent.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var absolut inte felaktig eftersom att jag försökte emote abuse mig genom dörren in till gymmet för ingen kunde låsa upp dörren till gymmet för de var ingen på plats men det var helt fel av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag blev bannad en gång för jag hade mask på piren och man får inte ha de på allmänna platser och direkt efter bannan lärde jag mig av mitt misstag och har inte gjort om de. För jag är en person som tar till mig saker man gjort fel och lär sig av sina fel och tar lärdomar istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna skita i att emote abuse och väntat på en polisen eller kriminal vårdare som hade kunnat låsa upp gymmet. Men om dörren till gymmet alltid hade varit öppet (så man kan göra något vettigt) så skulle detta aldrig hänt. Och det var helt fel att göra så av mig skulle bara väntat ut min fängelse tid och snackat gött med min polare Nisse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att inte bryta mot regel brott för det ger onödiga konversera så jag ska inte emote abuse igenom dörrar som är låst (för dem är ju låsta av en anledning) och de kommer aldrig hända igen nästa gång ska jag tänka innan jag agerar, den ända gången man får emote abuse är om man fått tillstånd av en Staff eller liknade och det hade inte jag så jag bröt mot regel brottet men som sagt det kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, 100 procent för jag fattar att ni har mycket att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka