Nekad Rrayce | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Ditt discordnamn: Rraayce#5743

Ange ditt födelsedatum 31 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? För att jag vill se till att alla spelare på servern sköter sig och håller sig till reglerna och spelar för att båda parter ska ha kul. Vill också att servern ska ha en så hög rp nivå som möjligt och inte folk som håller på att lallar och vdamar och så vidare, de ska va en så bra rp som möjligt. Jag är även väldigt aktiv på servern och kollar ofta hur det är att vara staff så jag kan lära mig hur det fungerar att vara staff. Jag vill också kunna hjälpa folk så mycket som möjligt för vet själv hur det känns att tex dö av en bug eller att att dem behöver hjälp med något annat så vill jag mer än gärna hjälpa dem med deras problem och liknande. Jag är också en mogen och seriös person och hanterar stressiga situationer på bra sätt och försöker alltid lösa problem så gott som möjligt.
Jag vill få bort alla lalliga spelare så att folk ska tycka det är kul att spela på servern och så att ännu fler börjar rpa på denna servern! Jag bemöter alla på ett snällt och trevligt sätt, Jag kan fatta beslut på bra sätt utan stress eller någon alls jobbig het.
Jag vill också att seriösa scenarion ska var helt utan lalla t.ex. om man lallar vid stora ärenden eller gör rpen så dålig som möjligt vid stora eller viktiga scenarion de ska ej förekommas de ska inte va ett ända lallande vi viktiga/stora scenarion.
Jag vill också hjälpa till alla staffs ifall de behövs så att alla får den hjälp som dem behöver. Jag gillar inte heller att se vissa staff skita i att hjälpa folk som t.ex. gör bann överklagor för jag har själv suttit och väntat i timmar/dagar utan att jag fått något svar på min bann överklagan inte ens en helper har taggat personen som ska ta hand om ärendet så det är jag trött på, men såklart förstår jag att dem har mkt att göra, det är därför jag vill komma in i bilden och hjälpa till, för att bli den personen som jag aldrig fick och bli den personen folk behöver och letar efter.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Skoldagar:
Måndag-16:30-22:30/23:00
Tisdag-15:30-22:30/23:00
Onsdag-16:30-22:30/23:00
Torsdag-14:30-22:30/23:00
Fredag-13:00-00:00/01:00

Helger:
Lördag-09:00/10:00-02:00/02:30
Söndag-09:00/10:00-22:30/23:00

Lov:
Måndag-10:00/11:00-03:00
Tisdag-10:00/11:00-03:00
Onsdag-10:00/11:00-03:00
Torsdag-10:00/11:00-03:00
Fredag-10:00/11:00-03:00
Lördag-10:00/11:00-03:00
Söndag-10:00/11:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan januari 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej tyvärr inte så mkt men lite kan jag allt, men jag ska lära mig så mkt jag kan såklart men jag kan också många Perms
De ända jag kan är:
/ban (id)
/who (id)
/revive (id)
/no clip (flyger runt osynlig och kollar så alla sköter sig!
/spec (id och hex)
/kick (id)
/tpm teleportrar sig ditt man vill på kartan
/ooc skickar ut till alla
/freeze du fryser spelare för se tex id
/dv man tar bort bilar som står öppet på gatan
/setjob (jobbid) (id)
/skin man ger spelare skin så dem kan ändra ifall dem inte är nöjda eller liknande
/giveitem (antal) (id) (item) man ger spelaren tex mat.
/sc staffchat
/bring (id) man teleportar en spelare till sig själv.
De typ dem simpla jag kan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba med det som behövs bara jag vet hur det funkar och går till ska de nog gå att lösa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka