Nekad Rraayce404 | Medlem ansökning [stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? @o1iveer

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders Badkar, 32 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kreativ, rolig, och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Anders Badkar och är född och uppvuxen i Partille. Ända sedan Anders var liten har han blivit retad och nedtryckt av sina kamrater i skolan pågrund av hans vikt. Anders visste själv att han var rund runt magen och kinderna men han försöker att inte tänka på det så mycket. Tills en dag då tre killar från skolan kommer fram till Anders och drar med honom bakom skolgården och knuffar ner honom på marken och blir stampad på, de kallar honom tjockis ett x antal gånger. När Anders kommer hem från skolan den dagen så går han direkt till toan och tar av sig tröjan och står och bara stirrar i flera minuter. Det är då han bestämmer sig för att göra en stor förändring i hans liv. Han bestämmer sig nämligen för att ta tag i sitt liv och börja gymma och ta hand om sin kost samt hälsa. Men Anders har ju ingen koll alls på hur det går till på gymmet osv och han har ju inge kompisar heller så ingen kan hjälpa honom. Anders och hans mamma åker ner till Nordic Wellness och köper ett månads abonnemang. Dagen efter så går Anders ner till gymmet och har inte en blekaste aning på vad han ska göra. Anders bestämmer sig för att utgå från magkänslan och chansar på alltning. Han börjar med att testa en bröst press, sedan kör han en latpulldown, sen ben press, han kör lite allt möjligt. När det var dags att köra peck deck så kommer det fram en kille som ser ut att vara i samma ålder och ser välldigt väll tränad ut, armarna töjer ut tröjan, axlarna är lika stora som en fotboll, Anders tänker direkt att han kommer att bli mobbad och försöker undvika honom men han går rakt mot Anders och säger "Ursäkta, hur många sets har du kvar på denna?" Anders känner direkt en lättnad i bröstet och andas ut. De snackar i ungefär 15 minuter och Anders verkar ha skaffat sig en ny kompis vid namn Otis. Otis berättar att han varit i precis samma situation som Anders befinner sig i, Otis berättar att han blivit mobbad i 6 år på grund av att han var överviktig. Anders och Otis kommer väldigt bra överens och blir väldigt bra vänner och tar varandras snap. De bestämmer sig för att gymma tillsammans föramöver. När Anders går hem från gymmet är han jätte glad att han hittat sig en ny kompis, det var länge sedan han kände denna känslan. Anders är jätte taggad på att gymma tillsammans med Otis imorgon och längtar ihjäl sig. När han vaknar upp dagen efter så skriver han till Otis dirket och frågar om han är redo för att gå till gymmet och Otis svarar med ett ja. Så han tar sitt pick och pack och beger sig till gymmet. När han är framme på gymmet sätter han sig i sofforna som finns innanför ingången och väntar på Otis. Han sitter och väntar och väntar, tillslut tänker Anders att Otis kanske bara har lurat honom, jag borde inte ha litat på honom. Men då öppnas dörren och Otis kommer in och säger "Förlåt för det tog så lång tid, men det blev strul med bilen påvägen hit" Anders och Otis köttar börst och rygg på gymmet och tränar väldigt hårt. Nu har det gått ungefär 3 månader och Anders och Otis har tränat 5 dagar i veckan varje vecka och Anders har lärt sig hur han ska lägga upp sitt kostschema. Anders ställer sig i speglen och ser att han börjar tappa fett och gå ner i vikt och även muskler börjar långsamt komma fram på kroppen. Det fortsätter att träna varje vecka och nu har det gått hela 7 månader och det är dags för att kolla hur progressen har gått för Anders. Han ställer sig på vågen och den är nere på 65,3 kg, innan vägde han upp mot 85 kg. Nu när han kollar sig själv i spegeln så ser han att allt fett är borta och han ser hur brösten är fromade och att sixpacken börjar titta fram lite smått, bicepsen är som tennisbollar och ryggen är perfekt. Anders är jätteglad och tackar Otis för att han hjälpt Anders så mycket under denna tiden. En dag när Anders och Otis är påväg till gymmet med Anders mamma så säger hon att hon har en överraskning till mig och Otis. Vi båda blir väldigt taggade och lyssnar nog på vad hon ska säga. Hon säger att hon har köpt en lägenhet till oss och att vi är påväg dit nu. Efter ungefär 2 timmar så är vi framme och jag och Otis springer in till lägenheten för att kolla. Den är ny renoverad och väldigt fräsch och den är redan möblerad då mina och Otis föräldrar planerat detta i ungefär 5 månader. Jag och Otis bestämmer oss för att gå ut på stan då vi vill utforska lite eftersom vi aldrig varit i denna staden tidigare. Såklart letar vi ju efter närmaste gymmet så vi vet vart vi ska gå när vi är gym sugna. Otis säger att han är törstig så vi letar upp närmaste butik. När vi står i butiken och ska betala så säger kassörskan att det blir 12,95 kronor, jag och Otis kollar på varandra med en chockerande blick, då det var ett välldigt bra pris. Vi går ut ur butiken och vi har fortfarande ingen aning om vad staden vi hamnat i heter så vi letar upp närmaste person och frågar vilken stad vi hamnat i och hon svarar "Ni har hamnat i staden Unive, ni kommer att trivas här, detta är den bästa staden, välkomna!" Jag och Otis blir glada eftersom folket verkar vara jätte trevliga i denna fina staden. Nu lever Otis och Anders lyckliga tillsammans och båda har hittat sig varsin flickvän som bor tillsammans med dem i lägenheten. Otis har fått jobb som personlig tränare och Anders letar jobb hos polismyndigheten!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med roliga och unika scenarion, just nu är jag välldigt taggad på att skaffa ett withlist jobb som tillexmpel ambulans eller polis, sedan vill jag utveckla min rp så mycket som möjligt och mitt mål är att vara så kreativ som möjligt och unik, så att det blir en rolig rp för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna i ett scenario, utan det gäller att tänka på motparten också, du måste inte vinna ett scenario för att ha kul, rollspel är så mycket mer än det! Så kortfattat så innebär det att spela så att alla har det så kul som möjligt under rollspelandet.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men det var ett tag sedan så minns inte riktigt exakt va de gällde, tyvärr! Men inget jag kommer att göra om.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, social rp, copbait, combatlogging, fearrp. Sedan finns det massa andra jag inte skrivit ner, men dem kommer på intervjun antar jag!

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är välldigt taggad på att börjar rollspela på Unive igen, då det var ett välldigt bra tag sedan jag spelade här senast och jag känner mig sugen på att göra en så kallad comeback, för mycket nostalgi och minnen på denna server! :)

Nekad.
Anledning: Redan medlem på ett annat discord konto

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka