Nekad Rraayce404 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Rraayce#5743

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Hamodi och är 47 år gammal. Han är född och uppvuxen i Bosnien. När Adam bodde i Bosnien hade han ett intresse av att meka med bilar. Adam var ute med sin familjen en härlig solig dag. Allt var jätte bra och dem var på väg mot den bosniska marknaden. Dem hade jätte kul och skrattade ihop på vägen ditt. Men så plötsligt så hände det något som förnedrade hela deras liv. Det blev nämligen krig! Så Adam och hans familj sprang hem och packade ihop sina grejer och begärde sig raka vägen till flygplatsen. När dem väll var på flygplasten så försökte dem boka biljetter. Men de gick inte så bra. Dem flesta biljetterna var till imorgon. Så dem blev väldigt ledsna att dem kommer behöva stanna kvar i Bosnien en dag till i detta krig. Men så plötsligt poppade det fram 4 biljetter på hemsidan som var perfekt eftersom att dem är 4 familj medlemmar. Så dem tog dem biljetterna fort som satan. På stigningen var klockan 14.32 så dem var tvungna att vänta i 2 timmar.

Medans tiden dem väntade försökte dem hitta något skyddsrum att sitta trygga och vänta i 2 timmar. Men det verkade inte finnas inne på flygplatsen. Så dem sprang in och tog skydd inne på en toaletten. Dem satt och väntade inne på toan och så hörde dem i högtalaren att det var dags för på stigning. Så dem sprang till flygplanet och satte sig på sina platser. Det var helt kaos inne på planet eftersom att alla var stressade och rädda på grund av kriget. Så planet lyfte väldigt snabbt efter alla hade suttit sig. Filip var väldigt nervös eftersom att han aldrig flyggt flygplan innan och allt gick så fort. För 4 timmar sedan hade dem jätte kul och skulle till en marknad och nu sitter dem på ett plan på väg till Landvetter i Sverige. Till slut var dem framme och resan hade gått jätte bra! Dem bodde på ett flykting hem i Göteborg. Allt gick bra till en början.

Dem försökte lära sig svenska och söka ett jobb men det gick inte så bra och det var då allt spårade. Så dem packade ihop sina grejer och begav sig bort där ifrån. Dem gick ut för att hitta någon annan stad att bo i. Dem gick och gick i flera timmar. Men tillslut orkade dem inte gå mer så dem stannade på ett kafé. Dem hade ingen aning vart dem hade hamnat men fint var det allt. Så Adams pappa gick fram till kassörskan och frågade "hur mycket kostar en dricka?" Kassörskan svarade 5 kr. Då blev Adams pappa väldigt chockade och trodde inte att det var sant! För de var sååå billigt. Så dem köpte sig en dricka och gick ut utanför kafét och frågade vad för stad dem hade hamnat i och då svarade en kvinna " Ni har nog kommit rätt för ni har hamnat i Unive! Den bästa staden, här kommer ni ha kul!" sa kvinnan till dem. Så dem bosatte sig direkt i Unive och började plugga till ett jobb. Adam ansökte till Mekonomen eftersom att han har tidigare erfarenheter för att han mekat tidigare i Bosnien. Han fick svar ganska fort av Meko och han blev godkänd! Nu lever Adam och hans familj lyckliga i Unive och har inga planer på att flytta!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå, kommer rpa roliga och unika scenarion, kommer även rpa socialt och kommer vara väldigt seriös inom rpandet också. Kommer även att hålla mig till alla reglerna så att det blir rolig och bra rp för alla. Jag kommer också hjälpa folk som behöver hjälp med rpeandet, då jag rpat väldigt länge på väldigt många olika servrar men nu har jag hitta den bästa servern att rpa på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte alltid måste vinna ett scenario för att ha kul. Man ska också tänka på att båda parter ska ha så kul som möjligt när man rpar. Ett exempel på detta är att, vi säger att du förlorar ett scenario och då väljer du dig att sätta dig i support för att sätta ditt personen som gjorde att du förlorade scenariot och sitta gnälla på staffsen, de ska man absolut inte göra utan de är bara att bita ihop och fortsätta rpa vidare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler. Några exempel är rdm och det innebär att du dödar någon oskyldig utan någon som helst anledning. Vdm som innebär att du använder ditt fordon tex bil eller motorcykel för att döda någon. Sen finns det massa fler regler men dem kommer nog tas upp i den muntliga intervjuen!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har själv rpat på Unive tidigare och sedan så har jag även ägt många egna serverar själv!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är taggad på att få börja rpa här och träffa nya männsikor! Samt ta mitt första steg på unive igen och hoppas att jag klarar att ta detta steget så jag kan komma ett steg närmre mina mål på Unive Roleplay! Ha en fin kväll! /Mvh Rraayce!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka