Accepterad Rraayce404 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? simmekung

Hur lång tid var din ban? min banna varar i 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-14 125014.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig på grund av att jag sökte igenom en kille på hans scar plus att han hade inte gjort mig något så jag har ingen anledning till att söka igenom honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid troget (en officiell plats)när jag såg den medvetslösa kroppen. Då fick jag en dum tänke att jag skulle söka igenom honom. Så jag gjorde det och såg att han hade en scar. Jag tänkte flera gånger ska jag verkligen ta den och riskera att bli bannad? Men jag var dum och beslutatde att jag skulle ta den och åkte till min bil och la in den. Men efter jag lagt in den ångrade jag mig att jag hade tagit den för jag tyckte synd om grabben jag tog den ifrån men då var det redan försent. Men jag är nu glad att han har fått tillbaka sin scar och behöver inte oroa mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en helt rätt ban, för jag har ingen som helst anledning till att söka igenom honom och ta hans vapen och speciellt inte på en officiell plats så det var absolut en rätt bann helt klart utan tvekan. Jag brukar inte hålla med om att det är en rätt bann men i detta fallet är det 100% rätt bann och håller med om att han skulle banna mig där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Yes, de har jag några gånger dem flesta var som icke medlem, då jag inte hade läst på reglerna och så har jag några bans när jag var medlem. En av dem var t.ex. när jag hade mask på piren och de får man absolut inte ha för det är en allmän plats och de är inte logiskt att springa runt med mask på allmänna platser. Jag har aldrig gjort om det och kommer inte göra om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skapa ett scenario av situationen och kollat puls och andning och sedan tagit den medvetslösa till sjukhuset på grund av skadorna, istället för att bara söka igenom honom för att ta honoms vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att aldrig söka igenom folk utan anledning och speciellt inte på öppna platser som t.ex. torget. För det får konsekvenser och man ska alltid tänka på att göra det roligt för båda parterna som inte jag gjorde och nästan gång ska jag tänka innan jag agerar för vet själv hur det känns när folk ska söka igenom, men dum som jag var så tänkte jag inte på de. Jag ska också tänka på att förbättra min rp nivå så alla ska få de roligare under rpeandet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut ta eran tid ingen stress.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka