Nekad Rraayce404 | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-23 133025.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag combat logga, men anledningen till att jag combat logga var för att det var suddigt på mappen så jag tog spawnmenu och skulle se om det skulle funka och sedan skulle jag komma tillbaka till senaste position för att utföra scenariot och jag visste själv att det är combat loggning annars. Men jag trodde att combat loggning var när man lämnade scenariot om någon riktade eller så men igen riktade mot mig och jag var inte kidnappad eller under ett scenario eller så, men då vet jag att det också är combat loggning nu fram över men som sagt jag skulle spawna senaste position och kolla vad dem ville men tyvärr så hann jag inte för jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag befann mig vid ett villaområde, jag tror att det var danskarnas hus, och då skulle jag kolla med dem om det var deras hus och så skulle jag kolla om jag kunde gå med dem i deras gäng. Men sedan när jag skulle fråga en kille om det var danskarna blev mappen jätte suddig så jag satte mig i min bil afk för att fixa mitt spel för att mappen var suddig och jag såg ingenting jag såg liksom igenom mappen så jag tog spawnmenu för att sedan ta senaste position för att se om laggen försvunnit och för att jag skulle utföra scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt bann eftersom att jag förstår själv att de kan verkat som att jag combat logga, men jag skulle ju komma tillbaka men så hann jag inte för att jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag hade mask på piren och jag tänkte inte på att det var en allmän plats. Men direkt efter min bann så lärde jag mig och har aldrig gjort om de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva i occ chatten så att dem visste att jag bara skulle fixa min lagg och sedan komma tillbaka, så det inte skulle blivit ett missförstånd, så de var dumt av mig att jag inte skrev det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att alltid vara med i scenarion och aldrig undvika och nästa gång så ska jag skriva i ooc chatten "ska bara starta om" och sedan ta senaste position och utföra scenariot. Plus att jag startade om genom spawnmenu för att scenariot skulle bli bättre och om jag inte skulle sätt dem skulle det inte blivit ett bra scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka